شکل گیری بازار نانو پوشش‌ ها

شکل گیری بازار نانو پوشش‌ ها
  • 1394/1/12
  • فرشته سعیدی
  • 0

به گزارش گویا آی تی، به دلیل تقاضای انبوه صنعت پوشش‌ های خودرو و پزشکی، بازار جهانی نانو پوشش ها رو به رشد است و شرکت ریسرچ اند مارکت با عنوان «بازار نانو پوشش‌ها بر اساس نوع، کاربرد، منطقه _ روندها و پیش‌بینی آن تا سال ۲۰۱۹» گزارشی تهیه کرده است که نانو پوشش ها در بخش هایی مثل انرژی و نساجی، غذا و بسته بندی، خودرو، سلامت، صنایع دریایی، تجهیزات تصفیه آب، ساخت و ساز و الکترونیک به کار برده می شوند.

۱۶۱۲۷۵۲

علاوه بر آن، آمریکای شمالی در سال ۲۰۱۳ میلادی از نظر ارزش بازار پیشگام بوده و تقاضا هایی از طرف کشورهای هند، روسیه، برزیل و چین (BRIC) منجر به پیشرفت بازار جهانی نانو پوشش‌ها شده است. همچنین تقاضای این بخش نیز در این کشورها به دلیل اینکه دولت‌های اروپایی مقررات دقیقی در زمینه صنعت پوشش‌ها دارند افزایش یافت و طبق پیش بینی ها در کشورهای منطقه اقیانوس آرام، سریع‌ترین رشد بازار نانو پوشش‌ ها رخ می دهد و تقاضا برای نانو پوشش‌ های این کشور ها به خاطر رشد صنایع خودروسازی و الکترونیک افزایش می یابد.

از جمله نقش آفرینان اصلی بازار نانو پوشش ها بیوگیت اِی جی، بوهلر پاتریک و نانو گیت اِجی از کشور آلمان، ۲piltd از کشور انگلیس، نانو فیلم و شرکت اینفرامت از آمریکا هستند.

[منبع:Mehrnews]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *