چه اسمارت فون هایی حرف اول را در حافظه داخلی می زنند؟

چه اسمارت فون هایی حرف اول را در حافظه داخلی می زنند؟
  • 1394/1/12
  • علی رضاپور
  • 1

با پیشرفت روز افزون کیفیت دوربین ها و بالا رفتن گرافیک بازی ها، نیاز به حافظه ی بیشتری در گوشی ها حس می شود. حافظه ی گوشی به گونه ای است که هر چه باشد باز هم کم است. در ادامه اسمارت فون هایی که حافظه ی داخلی شان ۱۲۸ گیگابایت است را نام برده و توضیح خواهیم داد.شرکت های سازنده ی تلفن همراه علاقه ی زیادی به بکار گیری حافظه ی داخلی ۱۲۸ گیگا بایت در محصولات خود ندارند.در ذیل اسمارت فون هایی را نام بردیم که این کار را کرده اند.

  • Meizu MX3:این اسمارت فون اولین مدلی است که دارای حافظه ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت بود. تاریخ انتشار  اسمارت فون یاد شده ، اکتبر ۲۰۱۳ در چین می باشد. البته این مدل، نسخه های دیگری با حافظه ی داخلی کمتر هم دارد. این گوشی از یک صفحه نمایش ۵٫۱ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۸۰۰ استفاده می کند. این دستگاه از پردازنده ی Exynos 5 Octa 5410 بهره می برد. همچنین دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی، ۲ گیگابایت RAM و باتری ۲۴۰۰ میلی آمپر در ساعت می باشد. شما می توانید سلفی هایتان را با دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی Meizu MX3 بگیرید.

  • ZTE Nubia X6 : این اسمارت فون در نیمه ی اول سال ۲۰۱۴ میلادی رونمایی شده بود. Nubia X6 در خانواده ی ZTE اولین مدلی بود که از حافظه ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت بهره می برد. البته این مدل در نسخه های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی هم موجود است. X6 یک اسمارت فون بسیار بزرگ است. اندازه ی آن ۱۷۹٫۵ در ۸۹ در ۷٫۹ میلی متر می باشد. همچنین ۲۱۵ گرم وزن دارد. یکی از نقاط قوت این مدل صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی ۱۰۸۰ می باشد. برخلاف Meizu MX3 این مدل قابلیت پشتیبانی از یک micro SD را هم دارد. لازم به ذکر است که X6 توسط یک پردازنده ی کوالکوم Snapdragon 801 کنترل می شود. متاسفانه X6 فقط در چین به فروش می رسد.


  • Apple iPhone 6: این محصول شرکت اپل در سپتامبر سال ۲۰۱۴ میلادی رونمایی شده است. نسخه های مختلف آن دارای حافظه های داخلی ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت هستند. نسخه ی ۱۲۸ گیگابایتی iPhone 6 با قیمت ۸۴۹ دلار به فروش می رسد. این اسمارت فون یکی از گران قیمت ترین گوشی های شرکت اپل است. این محصول از micro SD پشتیبانی نمی کند.

  • Apple iPhone 6 Plus:  طبیعتاً این مدل هم دارای مشخصات تقریبا یکسانی نسبت به iPhone 6 می باشد اما تفاوت های جزئی، این دو مدل را از لحاظ قیمت با یکدیگر متمایز کرده است. این اسمارت فون با قیمت ۹۴۹ دلار به فروش می رسد. این محصول نیز از micro SD پشتیبانی نمی کند.


  • Asus ZenFone Zoom: در اولین ماه سال جدید میلادی ، ژانویه ی ۲۰۱۵، ZenFone zoom به همراه ZenFone 2 رونمایی شد. از لحاظ طراحی ظاهری ZenFone zoom یک گوشی بسیار جذاب می باشد. مخصوصا دوربین ۱۳ مگاپیکسلی آن که بسیار بزرگ است. این دوربین می تواند تا سه برابر زوم کند که این مدل را بسیار حیرت انگیز کرده است. کمپانی Asus به کاربران پیشنهاد کرده بود که این اسمارت فون برای عکس برداری بهترین گزینه است؛ چون هم دوربین خوبی دارد و هم دارای حافظه ی داخلی ۱۲۸ گیگا بایت می باشد و از همه مهم تر اینکه از کارت حافظه ی micro SD هم پشتیبانی می کند.


     

  • Samsung Galaxy S6: این اسمارت فون یکی از دو پرچم دار کمپانی سامسونگ است که دارای حافظه ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت می باشند.Galaxy S6 قرار است ۱۰ آوریل ۲۰۱۵ مصادف با ۲۲ فروردین ۹۴ به بازار بیاید. قیمت این محصول بسیار جالب است؛ ۳۹۹٫۹۹ دلار.

  • Samsung Galaxy S6 Edge: بیشتر ویژگی های این مدل همانند Galaxy S6 است با این تفاوت که S6 Edge دارای صفحه نمایش خمیده است. این طراحی S6 Edge را منحصر به فرد کرده است.

[منبع:PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. برای اینکه مطلب یا مجله خاصی که در موورد مساعل خاص مثلا الکترونیک چاپ میشود برای من هم یه نسخه بیاد حداقل در حد اماتور صندوق جی میلم را باید تنظیم کنم نمیدونم …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *