بازی دو نفره ی پرتاب گوی با WiFi

بازی دو نفره ی پرتاب گوی با WiFi
  • 1394/1/13
  • علی رضاپور
  • 1

این بازی دو نفره نیازمند دو بازیکن در محیط واقعی است که بازیکنان باید گوی را بوسیله ی صفحه ی مسطحی که در بازی در اختیار دارند به زمین حریف بیاندازند تا امتیاز بیاورند و اگر طرف مقابل گوی را با صفحه مسطح خود گرفت و دفع کرد همین کار تکرار می شود تا گوی در زمین یکی از بازیکنان بخوابد. اگر در دهه ی هفتاد یا شصت متولد شده باشید این سبک بازی برایتان آشناست.

نام کامل این بازی shoot retro space bullets می باشد.
Sebastian Gosztyla ،طراح این بازی، اذعان می کند که:
این بازی بیش از یک بازی ویدئویی است. Retro Space آغازگر فعالیت های فیزیکی است. اعضای بدن هم در این تجربه ی شیرین دخیل هستند.
بازیکنان باید مواظب حرکات و فاصله ی خود با حریف باشند چون اگر حریف به ما نزدیک تر باشد گوی زود تر به ما می رسد. وی درصدد بکارگیری Twitter و Email در بازی خود می باشد. دنیای دیجیتال مدتی است که ارتباطات جمعی را از ما گرفته و این دنیای مدرن و دیجیتال به این سبک بازی های دو نفره نیاز مبرم دارد.
 IMG_5848
Gosztylaمی خواهد بازی خود را تا جایی که ممکن است در دسترس عموم قرار دهد. همچنین تمایز میان سیستم عامل دو بازیکن هیچ محدودیتی در بازی ایجاد نمی کند. به عنوان مثال اگر کسی  ۶ iPhone داشته باشد می تواند به یک Galaxy S6 گوی و موشک پرتاب کند؛البته فقط در بازی. سیستم ارتباطی این بازی WiFi می باشد ولی اگر دو گوشی دارای یک سیستم عامل مشخص باشند می توانند با Bluetooth هم بازی کنند.
 Gosztyla ، طراح بازی یاد شده، خاطر نشان کرد:
تا جایی که می دانیم سیستم عامل اندروید و آیفون نمی توانند بوسیله ی Bluetooth با هم ارتباط بر قرار کنند. یکی از بزرگ ترین مشکل هایی که من با آن روبرو هستم هموار کردن این مسیر است.

این بازی دو نفره دو حالت دارد.

  • حالت اول: دو بازیکن حریف یکدیگر هستند و باید با گوی و موشک یکدیگر را بمباران کنند.
  • حالت دوم: دو بازیکن با هم همکاری می کنند تا در مقابل سه کشتی جنگی با توانایی های مختلف دفاع کنند.

دانلود این بازی رایگان است اما در نسخه ی رایگان آن ، حالت اول فعال است و در حالت دوم فقط یک کشتی وجود دارد. شما می توانید با پرداخت ۱٫۹۹ دلار این بازی را به طور کامل با تمام امکانات از اینجا دانلود کنید.

سازنده ی این بازی قیمت این بازی را به حدی پایین قرار داده است که برای هر کسی در دسترس باشد.

شما می توانید برای دانلود این بازی به سایت Lets Dual مراچعه کنید.

[منبع:EnGadget]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام من میتوانم نقد و بررسی یک بازی بنویسم و داخل سایت شما انتشار بدم و لینک سایت خودم بدم ممنون میشم پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *