بروز رسانی اسکایپ برای اندروید ویژگی های نسخه iOS این برنامه را به ارمغان می آورد

بروز رسانی اسکایپ برای اندروید ویژگی های نسخه iOS این برنامه را به ارمغان می آورد
  • 1394/1/14
  • مهرداد فراهانی
  • 0

اسکایپ امروز اعلام کرد که بروز رسانی های جدیدی را، عرضه کرده است و در میان آنها معرفی اسکایپ ۵٫۳ برای اندروید، به چشم می خورد که با آوردن برخی از ویژگی ها که در حال حاضر در نسخه های iOS این برنامه در دسترس بود همراه است. اسکایپ وعده یک به روز رسانی بزرگ را داده است، و در میان ویژگی های جدید: اسلاح طراحی برنامه، تجدید نظر در ظاهر چت اسکایپ و تجربه “سازگاری بیشتر” به چشم می خورد. طرح چت جدید در اندروید شبیه به طرحی که در نسخه های این نرم افزار بر روی دسکتاپ و iOS به کار رفته بود است.در اسکایپ ۵٫۳ برای اندروید از طرح حباب استفاده شده که تا حدودی در چت آشناست، و در حال حاضر پشتیبانی از شکلک ها هم برای کسانی که می خواهند بدون کلمات منظور خود را برسانند وجود دارد. علاوه بر این، اگر شکلک تنها چیزی باشد که فرستاده می شود، اسکایپ می گوید که “rolling out” ویژگی دیگری است که به شما یک نسخه بزرگتر و متحرک از هر شکلک را در این حالت نشان میدهد.

skype-insert

اگر کاربر از ویژگی Android Auto استفاده کند، اسکایپ یکی از ویژگی های گفتار به متن را برای شما فراهم می کند، اما در به روز رسانی ویژگی اسکرول خودکار حذف شده است و این به این معنی که چت ها به طور خودکار برای نمایش جدید ترین پیام به پایین حرکت نمی کند و این کار برای دیدن بخش هایی از چت که در زمان عدم توجه کاربر از دست رفته بودند مفید است.

کاربران همچنین در حال حاضر قادر به تغییر مشخصات و آواتار چت گروهی در بخش شرکت کنندگان در چت گروهی می باشند. و، در نهایت، آخرین تغییرات این است که پس از خروج از حساب کاربی نیاز به تکرار نام کاربری و رمز عبور خود را برای ورود مجدد دارید – چیزی که اسکایپ می گوید با آن آسان تر می توان از حساب های مختلف برای این سرویس استفاده کرد.

[منبع: Slashgear]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *