وان پلاس سیستم عامل OxygenOS را منتشر کرد

وان پلاس سیستم عامل OxygenOS را منتشر کرد
  • 1394/1/15
  • مجتبی
  • 0

پس از هفته ها تاخیر، وان پلاس بالاخره سیستم عامل سفارشی و مخصوص خود را که به OxygenOS شهرت یافته منتشر گردید. دارندگان گوشی هوشمند وان پلاس وان می توانند از ماه فوریه این سیستم عامل را بر روی دستگاه خود دریافت کنند. در هر حال با وجود تاخیر های پیاپی بنظر می رسد گواهی های معتبر برای ساخت این سیستم عامل بهتر دریافت شده اند.

حالا پس از هفته ها و ماه ها که از تاخیر های وان پلاس برای عرضه این سیستم عامل می گذرد، قرار است از تاریخ ۱۲ فوریه OxygenOS برای همگان قابل دانلود و نصب باشد.

در کنار اندروید ۵/۰/۲ آبنبات چوبی، سیستم عامل مورد بحث از قابلیت های بسیار سبک و سفارشی سازی های خاصی بهره می برد و نیز ویژگی هایی مخصوص دارندگان وان پلاس وان برای لذت بردن بیشتر از این گوشی در نظر گرفته شده. ژست ها حرکتی به این سیستم عامل برگشته اند و نیز بخش تنظیمات سریع هم در دسترس کاربران قرار دارد. بخش مدیریت فایل و نیز تنظیمات بلندی صدا نیز از جمله ویژگی های این سیستم عامل است.

one-plus-one-fork-2015-01-02-02

در این ویدئو می توانید ببینید که سیستم عامل OxygenOS از اندروید آبنبات چوبی قدرت گرفته و تجربه کاربری شبیه به آن را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. اما نوع کارکرد آن نرم تر و روان تر احساس می شود. این یعنی وان پلاس توانسته تا حد قابل قبولی بهینه سازی های سخت افزاری مخصوصی را در اندروید اعمال نماید.

سیستم عامل مورد اشاره، نیازی به دانلود ندارد و کسانی که از رام سایانوژن استفاده می کنند قادر خواهند بود تا دستگاهشان را به این OxygenOS بروزرسانی کنند. وان پلاس اعلام کرده که در ارائه بروزرسانی ها بسیار جدی خواهد بود و کاربران را به استفاده از این رام دعوات نموده و از آنها خواسته بازخورد کاربری خود را از طریق اپلیکیشن مربطوه برای این شرکت ارسال کنند تا در بروزرسانی ها آینده بهترین تجربه کاربری برای استفاده کنندگان محیا شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *