تصاویر جدیدی از Huawei P8 Lite به بیرون درز یافت

تصاویر جدیدی از Huawei P8 Lite به بیرون درز یافت
  • 1394/1/21
  • مجتبی
  • 2

هیچ شکی نیست که هوآوی در حال ساخت پرچمدار جدید خود موسوم به P8 است و همانطور که قبلا هم اشاره کرده بودیم، قرار است این دستگاه در ۱۵ آوریل رونمایی گردد. اما ظاهرا این شرکت چینی بر روی مدل کوچکتر پرچمدار جدید خود نیز کار می کند که یک دستگاه اقتصادی تر است. نام این محصول P8 Lite است که اخیرا گواهینامه TENNA را هم دریافت کرده. اما این خبر هنوز توسط هوآوی به طور رسمی اعلام نشده.

حالا یکسری تصاویر از این محصول به بیرون درز یافته که نشان می دهد P8 Lite در دو رنگ مشکی و سفید آماده شده. بر اساس آنچه تا کنون مشخص گردیده، صفحه نمایش گوشی مورد بحث ۵ اینچی و با کیفیت ۷۲۰p است و از پردازنده هشت هسته ای بهره می برد که فرکانس کاری هر هسته آن هم بر روی ۱/۲ گیگاهرتز تنظیم شده. حافظه رم پردازشی P8 Lite بر طبق اخبار منتشره ۲ گیگابایت است و از دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در پشت و جلو در آن استفاده شده. سیستم عامل پیشفرض این محصول نیز اندروید ۵ مزین به رابط کاربری motionUI است.

تصاویری که از محصول مورد اشاره به بیرون درز یافته از سوی یکی از سازمان های چینی لیست بندی شده. البته احتمالا محصول نهایی که به صورت رسمی معرفی خواهد شد. در زیر می توانید تصاویر بیشتری از این دستگاه مشاهده کنید.

۲ ۳

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. اقا خسته نباشید میخوام بدونم همین معنی LITE توی گوشیا چه قابلیتی هست که دارن اگه میشه کمکم کنین ممنون اگه مقدور هست ایمیل کنین واسم

    1. سلام. دوست عزیز Lite به معنی سبکتر هست. یعنی از نظر سخت افزاری، ضعیف تر از نسخه اصلی هستن.

      تو نرم افزارها، معمولا ورژن Lite رایگان هست و واسه استفاده از تمامی قابلیت ها، باید ورژن Pro که رایگان نیست رو خریداری کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *