گوگل دارای تیمی کوچک برای کار بر وی تکنولوژی باتری دستگاه های الکترونیکی است

گوگل دارای تیمی کوچک برای کار بر وی تکنولوژی باتری دستگاه های الکترونیکی است
  • 1394/1/22
  • مجتبی
  • 0

چند روز قبل بود که طی مطلبی در گویا آی تی اشاره به باتری های آلومینیومی نمودیم که توسط محققان دانشگاه استندفورد تولید شده بود. مدت کوتاهی پس از این خبر گوگل اعلام کرده که تیمی کوچک از محققان تشکیل داده که بر روی تکنولوژی های بعدی مربوط به باتری ها برای استفاده در وسایل الکترونیکی کار می کنند.

به عنوان بخشی از آزمایشگاه Google X، دکتر Ramesh Bhardwaj به همراه سه محقق دیگر در حال کار بر روی ۲۰ نوع باتری مختلف هستند. دکتر Bhardwaj به عنوان یک حرفه ای که در بخش باتری های شرکت اپل هم کار کرده با تیم خود اکنون در تلاشند تا  تکنولوژی باتری های لیتیومی را به جلو پیش ببرند و نسل بعدی این نوع باتری های را تولید کنند. وی همچنین در حال تست باتری هایی از نوع سالید برای دستگاه های مصرف کنندگان است.

گوگل هم به جمع شرکت هایی پیوسته که همگی به نوعی قصد دارند تکنولوژی باتری ها را ارتقا دهند. از جمله شرکت هایی که قبلا در این حوزه فعالیت خود را آغاز نموده اند می تواند به اپل، تسلا، آی بی ام و … اشاره کرد. البته تا به این لحظه هنوز اطلاعات بیشتری از اینکه چگونه و از چه روشی گوگل قصد ارتقا باتری ها را دارد منتشر نشده ولی به محض دریافت هر گونه جزئیات، ما‌ در گویا آی تی شما را در جریان آن قرار می دهیم.

[منبع: GsmArena]

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *