ایسر مانیتور ۳۴ اینچی منحنی Quad HD خود را معرفی کرد

ایسر مانیتور ۳۴ اینچی منحنی Quad HD خود را معرفی کرد
  • 1394/2/4
  • مبين
  • 0

شرکت ایسر مانیتور جدیدی را برای گیمرهای پی سی معرفی کرد. این مانیتور ۳۴ اینچی XR341CKA UltraWide نام دارد که صفحه نمایش آن منحنی بوده و دارای  Quad HD با وضوح ۳,۴۴۰ در ۱,۴۴۰ پیکسل نیز می باشد که از تکنولوژی NVIDIA G-SYNC در آن استفاده شده است. این تکنولوژی باعث کاهش اشک در زمان نگاه کردن به مانیتور می شود.

این مانیتور دارای دو اسپیکر ۷W و صدای DTS می باشد. مانیتور XR341CKA دارای تصویر ۲۱:۹ اولترا گسترده با وضوح Quad HD و پانل IPS است که تا زاویه ۱۷۸ درجه را برای کاربر ارائه می دهد. با این زاویه دید گسترده قطعا کاربران لذت بیش تری را از بازی کردن خواهند برد.

همانطور که اشاره کردیم صفحه نمایش منحنی است و هر گوشه از صفحه نمایش در همان فاصله چشم کاربر قرار دارد که تجربه مشاهده یکنواخت را به کاربر خواهد داد. علاوه بر این گیمر می تواند پیکربندی در راه اندازی چند مانیتور برای بازی را انجام دهد.

acer-XR341CKA-top-press

تکنولوژی NVIDIA G-SYNC دارای تنظیم ۶ رنگ است و زمانی که در حالت G-SYNC باشد نور محیط قرمز را در لبه صفحه نمایش نشان می دهد. این مانیتور دارای ورودی های HDMI و DisplayPort بوده و همچنین از پورت USB 3.0 پشتیبانی می کند و شارژ گوشی های هوشمند و دستگاه های دیگر را با سرعت بالا امکان پذیر می کند. مانیتور XR341CKA در شهریور ماه سال جاری با قیمت ۱۲۹۹ دلار روانه بازار شمال آمریکا خواهد شد که یک قیمت مناسب و معقول است.

منبع: [ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *