پل کلیفتون نماد بریستول در انگلستان

پل کلیفتون نماد بریستول در انگلستان
  • 1394/2/7
  • مبين
  • 0

همانطور که می دانید انگلستان جاذبه های گردشگری فراوانی دارد که مشهور ترین شهر آن پایخت این کشور یعنی لندن است البته شهر های زیادی با جاذبه های گردشگری فراوان در آن وجود دارند. بریستول یکی از شهر های کشور انگلستان است که اتحاده خود مختار و بخش سنتی در غرب جنوب انگلستان است. پل کلیفتون در این شره واقع شده است که در سا ۱۸۶۴ افتتاح شد. این شهر که خود دارای مناظر زیبایی است پل کلیفتون تبدیل به یک راه ارتباطی به مناظر شده است. این پل در بالای رودخانه آون قرار داشته و برای اتومبیل ها و همچنین دوچرخه سواران در دسترس است.

ساخت این پل توسط William Henry Barlow و John Hawkshaw انجام شد، دو برج در ابتدا و انتهای آن قرار دارد که بر اساس مد مصر الهام گرفته شده است که یکی از جاذبه های محبوب در بریستول است. میزبانی بالون فیستا یا فستیوال بالن هر ساله در این منطقه انجام می شود که در این تاریخ گردشگرهای زیادی برای دیدن بالون ها به بریستول سفر می کنند.

چه دلیلی برای رفتن به بریستول وجود دارد؟

بریستول محبوب در میان سالان و جوانان به دلیل زندگی فرهنگی پر جنب و جوش بسیار جذاب است و صحنه های موسیقی که در آن انجام می شود طرفداران زیادی دارد. به علاوه پل کلیفتون بر جاذبه های گردشگری آن افزوده است.

چه زمانی برای رفتن مناسب است؟

گردشگران در طول سال به آن جا سفر می کنند و قار است که در سال ۲۰۱۵ جاری ساخت و ساز جدید برگزار شود. فیستیوال بالن هر سال در ۶ تا ۹ ماه اوت انجام می شود که برابر با ۱۵ تا ۱۸ مرداد ماه است. پس اگر  قصد دارید که این بالن ها را ببینید باید قبل از این تاریخ سفر خود ر آغاز کنید.

چگونه می توان به آن جا رفت؟

با اتوبوس از ایستگاه های مختلف بریستول و دیگر وسایل نقلیه عمومی می توان به دیدن این پل پرداخت.

Bristol3-740x463

Bristol2-740x494

Bristol4-740x555

Bristol5-740x548Bristol-740x490

Bristol-Photo-by-Erik-Stensland

Bristol-Photo-by-Syed-Zaidi-740x431

منبع: [placeyousee]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *