درآمد بیشتر اپل از فروش Mac نسبت به iPad

درآمد بیشتر اپل از فروش Mac نسبت به iPad
  • 1394/2/9
  • مهدي ده نبي
  • 0

همانطور که استحضار دارید، اپل در سال ۲۰۱۰ از یک گجت انقلابی با عنوان ” آیپد ” رونمایی کرد که در زمان خود، وسیله ای بسیار خوب و کاربرپسند به شمار می رفت.

از زمان معرفی آیپد، بسیاری از مردم اعتقاد داشتند که کاربران دیگر نیازی به کامپیوترها نخواهند داشت و عمر کامپیوترها به پایان رسیده است. اما تاکنون این اتفاق نیوفتاده و آیپد نیز همچنان به فروش خود ادامه می دهد. آمار فروش اپل اما چیز دیگری را نشان می دهد.

گزارشات آماری اپل از فروش دستگاه های خود، نشان دهنده این موضوع است که فروش Mac ها در حال حاضر از فروش آیپد بیشتر شده است. در سال ۲۰۱۱، فروش آیپدها از مک ها بیشتر شد. اما امسال، این قضیه برعکس شد و مک ها، سود بیشتری را برای اپل به ارمغان آورده اند.

در سه ماهه اخیر، فروش مک ها حدود ۵٫۶ میلیارد دلار بوده، حال آنکه آیپدها فروش ۵٫۴ میلیاردی را رقم زده اند. این آمار از فروش ۱۲٫۶ میلیون آیپد و ۴٫۵ میلیون مک به دست آمده است. فروش آیپد در سه ماهه اخیر رو به کاهش است و تا به این لحظه، اپل تصمیمی برای حل این مشکل اتخاذ نکرده است. اما طبق شایعات، اپل از سال گذشته در حال کار بر روی آیپد پرو با قلم استایلوس است. اما در واقعیت، این کمپانی بزرگ تنها تغییراتی جزئی را روی آیپدهای جدید به وجود می آورد. کم شدن آمار فروش آیپدها می تواند دلایل مختلفی مانند عدم تمایل کاربران به به روزرسانی، خلاء تغییرات فوق العاده روی محصول و به عنوان یک عامل مهم، تغییرات فوق العاده و سریع تلفن های هوشمند نسبت به تبلت ها را داشته باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *