تمامی ویژگی های جدید ال جی جی ۴

تمامی ویژگی های جدید ال جی جی ۴
  • 1394/2/10
  • مبين
  • 0

دو روز پیش بود که شرکت ال جی چرپم دار جدید خود را پس از انتشار شایعات بسیار به صورت رسمی معرفی کرد. از ظاهر به نظر می رسد که ال جی جی ۴ تفاوت چندانی با مدل قبلی که جی ۳ است ندارد. اما این عقیده اشتباه است چراکه پرچ دار جدید ال جی دارای ویژگی های جدید و زیادی است که بهتر بودن و بهبود یافته شدن آن را نسبت به جی ۳ تایید می کند.

به عنوان یادآوری گوشی هوشمند ال جی جی ۴ دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با وضوح QHD و پانل ال سی دی کوانتومی است. قدرت پرچم دار جدید ال جی توسط پردازنده Qualcomm Snapdragon 808 با چیپ ست ۶۴ بیتی دو هسته ای Cortex-A57 و چهار هسته ای Cortex-A53 و ۳ گیگابایت رم تامین می شود.

حافظه داخلی این دستگاه ۳۲ گیگابایت است که با اسلات کارت میکرو اس دی گسترش می یابد. سیستم عامل دستگاه اندروید ۵٫۱ آبنبات چوبی بوده و دارای آخرین رابط کاربری شرکت یعنی UX 4.0 است.

دوربین ال جی جی ۴ در مرکز پشتی دستگاه قرار داشته و دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی ۱/۲٫۶ و در پشت آن یک لنز f1.8 وجود دارد. همچنین دارای لرزش گیر اپتیکال یا تثبیت کننده تصویر نیز می باشد. علاوه بر این دوربین جلویی جی ۴ مجهز به سنسور ۸ مگاپیکسلی باکفیت است که لذت تصویر برداری سلفی را چند برابر افزایش می دهد. امروز در گویا آی تی به بررسی کوتاه ویژگی های جدید موجود در جی ۴ ال جی می پردازیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

۱٫ صفحه نمایش روشن تر Quad HD با کنتراست بالاتر

Capture

ال جی می گوید با وجود صفحه نمایش با رزولوشن مشابه در مدل قبلی تفاوت هایی حس می شود. صفحه نمایش ال جی جی ۴ تقریبا ۵۰% کنتراست بهتر و ۲۵% روشنایی بهتری نسبت به ال جی جی ۳ دارد. این شرکت همچنین از واقعی تر بودن رنگ ها در آن سخن گفت.

۲٫ طراحی پیشرفته

 Capture

ال جی جی ۴ از لحاظ طراحی بسیار شبیه به مدل قبلی یعنی جی ۳ است اما تغییرات قابل توجهی در آن نیز وجود دارد. به عنوان مثال لبه های جی ۴ کمی تیز تر هستند  در حالی که جی ۳ دارای لبه های گرد تری بود اما خمیده بودن جی ۴ باعث راحت در دست گرفتن شده است.

۳٫ پردازنده ۶ هسته ای Snapdragon 808

Capture

ال جی جی ۴ دارای یک پردازنده ۲۰nm Snapdragon 808 با چیپست های دو هسته ای Cortex-A57 و چهار هسته ای Cortex-A53 نیز می باشد. به علاوه پردازشگر گرافیکی آن Adreno 418 است. لازم به ذکر است که قدرت Snapdragon 810 را ندارد اما Snapdragon 808 عملکرد بهتری داشته و داغ نخواهد شد.

۴٫ دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی

Capture

دوربین ۱۶ مگاپیکسلی جی ۴ نسبت به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی جی ۳ ارتقاء یافته است. البته ال جی ویژگی های متعددی را در اپلیکیشن این گوشی هوشمند به کار برده است.

۵٫ لنز دوربین پشتی دارای یک دیافراگم بزرگ تر است

Capture

لنز دوربین جی ۴ دارای دیافراگم F / 1.8 است در حالی که لنز پشتی جی ۳ دیافراگم F / 2.4 بود. این لنز جدید ۸۰% نور را بیش تر جذب می کند و می تواند رقیب جدی دوربین گلکسی اس ۶  و گلکسی اس ۶ اج که دارای f/1.9 هستند سامسونگ باشد.

۶٫ اپلیکیشن دوربین سریع تر اجرا می شود

Capture

ال جی جی ۴ درست مثل برخی دیگر از رقبای خود در جی ۴ اجازه دسترسی سریع به دوربین را می دهد و فراخوانی آن تنها شش دهم ثانیه طول می کشد. علاوه بر این شما می توانید با دو بار فشار دادن دکمه صدا رو به پایین اپلیکیشن دوربین را اجرا کنید.

۷٫ سنسور طیف رنگ یا Spectrum Sensor

Capture

این سنسور مقادیر تعادل RGB نور محیط در صحنه عکسبرداری شما را تنظیم می کند. در نتیجه تصاویر گرفته شده واقعی تر به نظر می رسند.

۸٫ رابط کاربری UX 4.0 با اندروید ۵٫۱ آبنبات چوبی

Capture

پرچم دار ال جی با آخرین رابط کاربری به روز شده این شرکت یعنی LG UX 4.0 از راه می رسد که در بالاترین نسخه اندروید یعنی ۵٫۱ آبنبات چوبی اجرا می شود. البته برخی از اپلیکیشن های غیرضروری از پیش نصب شده در آن حذف شده اند.

۹٫ عمر باتری بیش تر نسبت به جی ۳

Capture

عمر باتری یکی از مهم ترین ویژگی های گوشی های هوشمند هستند. ال جی ادعا می کند که جی ۴ تقریبا ۲۰% بیش تر نسب به شارژ کامل جی ۳ شارژ می شود. اما این ویژگی باید مورد آزمایش قرار داده شود.

منبع: [phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *