ویوو واچ ایسوس، این ماه روانه بازار می شود

ویوو واچ ایسوس، این ماه روانه بازار می شود
  • 1394/2/13
  • راضیه نائین
  • 0

ایسوس هم به جمع تولید کنندگان ساعت های هوشمند پیوسته تا با کمپانی های  بزرگی همچون سامسونگ و اپل رقابت کند . با گویا آی تی همراه باشید تا با ساعت هوشمند جدید ایسوس به نام ویوو بیشتر آشنا شوید .

کمپانی ایسوس که پیش از این مشخصات اندکی از ویوو واچ منتشر کرده بود این هفته به طور رسمی مشخصات کامل این ساعت هوشمند را اعلام کرد . طبق اعلام ایسوس ، قرار است ویوو واچ همین ماه روانه بازار شود . به گفته ی این شرکت ، ویوو واچ تنها با یک بار شارژ ۱۰ روز کار    می کند و باتری بسیار قوی دارد .  ویوو واچ یک ساعت هوشمند تندرستی محور است که با ویژگی هایی همچون حس گر اندازه گیری ضربان قلب، اندازه گیری میزان کالری و فعالیت های ورزشی مراقب سلامتی کاربر خواهد بود .

 

این ساعت هوشمند صفحه ی سیاه و سفید ۱۲۸ در ۱۲۸ پیکسلی دارد که سیستم عامل آن توسط ایسوس به طور اختصاصی طراحی شده و kood  نام دارد . VivoWatch  بدنه‌ای از جنس استیل دارد و ضدآب و گرد و غباراست . این ساعت هوشمند موفق به کسب استاندارد IP67 شده که به معنی مقاومت در عمق ۱ متری آب برای نیم ساعت می‌باشد. از جمله ویژگی های منحصر به فرد ویوو واچ می توان به قابلیت بلوتوث اطلاعات به کامپیوتر، تبلت و تلفن همراه اشاره کرد ، هم چنین ویوو واچ قابلیتی به نام سنجش شادی دارد که با اندازه گیری میزان خواب و فعالیت کاربر می تواند اعلام کند که فرد چه میزان شاد است .

 

پیش بینی شده ویوو واچ  همین ماه و با قیمت ۱۴۹ دلار ابتدا در بازار تایوان و سپس سایر کشورها عرضه شود .

منبع : [phonearena ]

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *