سگا در E3 2015 حضور نخواهد داشت

سگا در E3 2015 حضور نخواهد داشت
  • 1394/2/16
  • مبين
  • 0

همانطور که می دانید E3 یکی از نمایشگاه های مهم است که هر ساله برگزار می شود. Electronic Entertainment Expo که به معنای نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی است و به صورت اختصار با نام (E3 (EEE شناخته می شود. قرار است که این نمایشگاه بین تاریخ ۱۶ تا ۱۸ ژوئن که برابر با ۲۶ تا ۲۸ خرداد ماه است برگزار شود.

حال قبل از برگزاری بزرگترین رویداد صنعت بازی سال در گوشیه و کنار خبرهایی از آن منتشر می شود. این خبر برای کسانی که مشتاق به حضور سگا در این رویداد هستند چندان خوشایند نیست چراکه شرکت سگا آمریکا اعلام کرد که در E3 2015 حضور ندارد و دیلی عدم حضور این شرکت بزرگ جابه جایی و بازسازی به کالیفورنیای جنوبی است. در بیانه ای که سگا آمریگا منتشر کرده است به ترویج برخی عناوین مهم خود بعد از سال جاری است و در E5 2015 هیچ غرفه ای ندارد. این شرکت اعلام کرده که تکمیل جابه جایی از سانفرانسیسکو در الویت آن ها قرار دارد.

SEGA

این حرکت دور از انتظار نیست چراکه سگا در اوایل سال جاری اعلام کرد که می خواهد از سانفرانسیسکو به کالیفورنیای جنوبی نقل مکان کند. در E3 2014 شرکت سگا حضور پر رنگی داشت و عناوین Isolation, Sonic Boom و Hatsune Miku: Project Dive F 2nd را معرفی کرد و وعده انتشار Total War: Warhammer, Tembo the Badass Elephant و Dengeki Bunko: Fighting Climax را در آینده نزدیک داده بود. حال باید منتظر عملکردهای دیگر و آینده این شرکت باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع : [ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *