هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ برای گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج با قیمت ۱۹۹ دلار در دسترس قرار گرفت

هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ برای گلکسی اس ۶  و گلکسی اس ۶ اج با قیمت ۱۹۹ دلار در دسترس قرار گرفت
  • 1394/2/19
  • مبين
  • 0

در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۴ بود که سامسونگ از گلکسی نوت ۴ و گلکسی نوت اج پرده برداری کرد. همچنین یان تولید کننده از Gear VR که یک هدست واقعیت مجازی در همکاری با Oculus توسعه یافت که بر قدرت گلکسی نوت ۴  می افزود.

 در ماه مارس بود که یان سازنده بزرگ از دو گوشی هوشمند خود که پرچم دارهای فعلی آن هستند یعنی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج پرده برداری کرد. سامسونگ اعلام کرد که این دو پرچم دار خود دارای هدست واقعیت مجازی Gear VR هستند. این هدست در زمان عرضه در دسترس نبود. اکنون این قانون تغییر یافته و هدست واقعیت مجازی در ایالات متحده آمریکا با قیمت ۱۹۹٫۹۹ دلار در دسترس قرار گرفته است که علاقه مندان می توانند به خرید آن اقدام کنند.

hubert-nguyen-gear-VR-900-640x359 (1)

هدست Gear VR Innovator برای کاربران گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج در وب سایت رمسی سامسونگ و دیگر فروشگاه های معتبر قابل خریداری است. این هدست در مقایسه با مدل Gear VR گلکسی نوت ۴ هم سبک تر و هم کوچکتر است. به گفته سامسونگ چیپست هشت هسته ای اگزینوس ۷۴۲۰ که قدرت گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج را تامین می کند یک تجربه واقعیت مجازی صاف تر و با کیفیت تر را ارائه می دهد.

هدست Gear VR Innovator بهترین هدست واقعیت مجازی برای خرید است اما اگر شما یک توسعه دهنده هستید و علاقه ای به طراحی اپلیکیشن های واقعیت مجازی ندارید پیشنهاد می شود که هدست Oculus Rift یا HTC Valve Vive را تهیه کنید. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *