پیش فروش گوشی هوشمند ال جی جی ۴ سی آغاز شد

پیش فروش گوشی هوشمند ال جی جی ۴ سی آغاز شد
  • 1394/3/5
  • مبين
  • 0

تقریبا یک ماه پیش بود که شرکت ال جی پرده از تمامی شایعات منتشر شده برداشت و پرچم دار جدید خود یعنی جی ۴ را معرفی کرد. چندی پیش اعلام شد که نسخه کوچکتر این دستگاه با نام ال جی جی ۴ سی به زودی در دسترس قرار می گیرد و اوایل این ماه بود که ال جی نسخه کوچکتر پرم دار فعلی خود را معرفی کرد که مقداری از مشخصات سخت افزاری آن را کم رنگ کرده است.

اگر شما در انگلستان زندگی می کنید این خبر می تواند برای شما بسیار خوب باشد چراکه Carphone پیش فروش این گوشی هوشمند با اقساط ماهیانه شروع از £۱۵٫۵۰ آغاز کرده است.

این گوشی هوشمند برای خرده فروش ها در سه رنگ ارائه شده است که شامل خاکستری فلزی، سرامیک سفید و طلایی براق می باشد. رنگ های طلایی و سفید آن فعلا فقط به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفته اند اما علاقه مندان می تواند رنگ خاکستری را در فروشگاه ها خریداری کنند.

اندازه صفحه نمایش این دستگگاه ۵ اینچ با وضوح ۱,۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است و قدرت آن توسط پردازنده چهار هسته ای ۱٫۲GHz و همچنین رم ۱ گیگابایتی تامین می شود. حافظه داخلی آن ۸ گیگابایت بوده که با اسلات کارت میکرو اس دی ارتقا می یابد.

برای یادآوری گوشی هوشمند ال جی جی ۴ دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با وضوح QHD و پانل ال سی دی کوانتومی است. قدرت آن توسط پردازنده Qualcomm Snapdragon 808 با چیپ ست ۶۴ بیتی دو هسته ای Cortex-A57 و چهار هسته ای Cortex-A53 و ۳ گیگابایت رم تامین می شود. حافظه داخلی این دستگاه ۳۲ گیگابایت است که با اسلات کارت میکرو اس دی گسترش می یابد. سیستم عامل دستگاه اندروید ۵٫۱ آبنبات چوبی بوده و دارای آخرین رابط کاربری شرکت یعنی UX 4.0 است. دوربین ال جی جی ۴ در مرکز پشتی دستگاه قرار داشته و دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی ۱/۲٫۶ و در پشت آن یک لنز f1.8 وجود دارد.

lg-g4-industrial-design-16-640x359

دیگر مشخصات جی ۴ سی شامل دوربین ۸ مگاپیکسلی اصلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی جلویی، باتری ۲,۵۴۰ mAh، وای فای، بلوتوث، LTE و آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی ۵٫۰ آبنبات چوبی است. طراحی دستگاه تقریبا شبیه به جی ۴ بوده و دکمه صدا یا ولوم آن در پشت دستگاه قرار دارد. انتظار می رود که Carphone این گوشی هوشمند را در تاریخ ۸ ژوئن برابر با ۱۸ خرداد ماه به دست خریداران برساند.

منبع: [gsmarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *