ساعت هوشمند Urbane ال جی این ماه از طریق فروشگاه گوگل عرضه می شود

ساعت هوشمند Urbane ال جی این ماه از طریق فروشگاه گوگل عرضه می شود
  • 1394/2/3
  • مبين
  • 0

ال جی دیروز اعلام کرد که ساعت هوشمند Urbane خود را در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه در انگلستان عرضه می کند. پیش از این هم عرضه جهانی آن در ماه فوریه برابر با بهمن اعلام شده بود. اما اکنون خبر دیگری در این باره منتشر شده است، ساعت هوشمند ال جی برای ورود به بازار جهان آماده است.

این ساعت هوشمند برای اولین بار در کره جنوبی در این هفته برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت. پس از آن این ساعت هوشمند در کشور های استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، هند، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، کره، اسپانیا، انگلستان و ایالات متحده آمریکا از طریق فروشگاه گوگل در دسترس خواهد بود. اما متاسفانه ال جی هنوز هیچ اشاره ای به قیمت دقیق آن نکرده است.

fdv d

ساعت هوشمند Urbane اولین دستگاهی است که مجهز به آخرین نسخه از سیستم عامل پوشیدنی گوگل است. صفحه نمایش این دستگاه ۱٫۳ اینچ از نوع P-OLED با وضوح ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل است.

این دستگاه دارای پردازنده چهار هسته ای Snapdragon 400 processor، رم ۵۱۲ مگابایتی، حافظه داخلی ۴ گیگابایتی و باتری ۴۱۰ میلی آمپری می باشد. برخلاف G واچ ساعت هوشمند در نگاه اول بسیار شیک و درجه یک به نظر می رسد این ساعت از جنس فولاد ضده زنگ ساخته شده که وزن کمی هم دارد.

علاوه بر این دارای گواهینامه IP67 که مربوط به ضد آب بودن آن است نیز می باشد. بند چرمی این ساعت ظرافت حاص خود را دارد اما کاربر می تواند به صورت دلخواه آن را به دسته فلزی تغییر دهد.

Capture

ساعت هوشمند Urbane ال جی دو ویژگی دیگر دارد که در سیستم عامل اندروید Wear در دسترس نیست: ویژگی اول ال جی کال یا تماس ال جی نام دارد که کاربر را قادر می سازد با ساتفاده از بلوتوث تماس های گوشی هوشمند خود را کنترل کنند و به شماره گیری سریع تر دسترسی داشته باشند. ویژگی دوم ال جی Pulse بوده که قارد خواهد بود در زمان ورزش ضربان قلب کاربر را در هر ثانیه نمایش می دهد.

منبع: [phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *