چگونه نرم افزارهای LG G5 را مخفی کنیم؟

چگونه نرم افزارهای LG G5 را مخفی کنیم؟
  • 1395/9/16
  • زهرا معبودی
  • 0

کمپانی ال جی با رونمایی از ال جی جی ۵ درب های جدیدی از تکنولوژی را به روی محصولات خود باز نمود. این اسمارت فون با دارا بودن جذابیت های ظاهری و نرم ازاری خود هرچند نتوانست طرفداران لازم را کسب نماید اما آغازگر تغییرات بزرگ و مفیدی در محصولات این کمپانی کره ای به حساب می آید.

یکی از تغییرات مفید و کارآمد در این مدل از اسمارت فون های ال جی، تغییر در رابط کاربری این دستگاه است. پیش از این رابط کاربری ال جی از ظاهری رنگارنگ و کودکانه بهره مند بود که در این نسخه از رابط کاربری یعنی UX 5.0 توانسته با ایجاد تغییرات بسیاری این رابط کاربری را بسیار شکیل و زیبا طراحی نماید. البته در راستای این تغییرات متاسفانه برخی از ویژگی های کاربردی از این رابط کاربری حذف و برای برخی دیگر نیز روش های جدید و بهتری ارائه شده است.

یکی از ویژگی هایی که با تغییر رابط کاربری متحول شده است، نحوه مخفی کردن برنامه ها و یا انتقال آنها به یک پوشه است. ال جی در یک تغییر بسیار کاربردی نحوه انجام این کار را بسیار ساده تر و بهتر از پیش نموده است. در صورتی که هنوز قادر به انجام این کار نیستید با گویا آی تی همراه باشید تا ین روش کاربردی و مفید را به شما بیاموزیم.

برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال نمایید:

  1. در صفحه اصلی با لمس یکی از بخش های خالی صفحه و نگه داشتن آن منوی سفارشی سازی را ظاهر کنید.lg-g5-hide-applications
  2. در این بخش با انتخاب تنظیمات صفحه اصلی به صفحه مورد نظر هدایت خواهید شد.lg-g5-hide-applications
  3. پس از ورود به این صفحه، به سمت پایین اسکرول نمایید تا ویژگی “Hide Apps” را مشاهده نمایید.lg-g5-hide-applications
  4. با ورود به این صفحه شما با یک لیست کامل از تمامی نرم افزار های نصب شده بر روی سیستم تان مواجه می شوید که با انتخاب هریک از آنها مربع کوچک سمت چپ برنامه رنگی می شود. هر برنامه ای را که در این بخش انتخاب نمایید از لیست برنامه های شما مخفی خواهد شد.lg-g5-hide-applications
  5. در انتها و پس از انتخاب تمامی برنامه های مورد نظرتان بایستی دکمه “Apply” در پاین صفحه را انتخاب کنید. با انجام این کار برنامه هایی که در این بخش انتخاب نموده اید از لیست برنامه های موجود بر روی صفحه اصلی مخفی شده و دیگر تا زمانی که شما نخواهید نمایش نخواهند یافت.lg-g5-hide-applications
    نظرات و  دیدگاه های خود را با ما و دیگر کاربران گویا آی تی در میان بگذارید. همچنین با اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی خود آن را به دیگران نیز آموزش دهید.
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *