فروش LG V10 از فردا ۸ اکتبر در کره جنوبی

فروش LG V10 از فردا ۸ اکتبر در کره جنوبی
  • 1394/7/16
  • مجید جعفری
  • 0

LG-V10-is-now-official-with-a-secondary-screen-dual-front-facing-cameras-and-a-manual-mode-for-videos.jpgپس از گمانه زنی ها و شایعات بسیار، LG بالاخره مدل V10 را در اوایل ماه اکتبر معرفی کرد و به تمام شایعات خاتمه داد. LG V10 کم کم در حال آماده شدن برای ورود به بازارهای جهانی است.

این تلفن دو صفحه نمایشی قرار است فردا در تاریخ ۸ اکتبر برای اولین بار در کره جنوبی به فروش برسد. قیمت این تلفن چیزی در حدود ۶۹۳ دلار یا ۶۱۶ یورو اعلام شده است. البته احتمال میرود قیمت V10 در آمریکا به مراتب پایین تر باشد.

هنوز اطلاعاتی در رابطه با این که LG V10 چه زمانی وارد بازار جهانی می شود در دست نیست. به هر حال اگر LG V10 را پیش از ۳۱ اکتبر در کره جنوبی خریداری کنید یک باتری و شارژر دیگر هدیه می گیرید. انتظار می رود چنین تدابیری در دیگر نقاط دنیا نیز ارائه شود.

LG-V10-is-introduced.jpg

LG V10 دارای پنل اصلی ۵٫۷ QHD در کنار پنل جانبی ۲٫۱ اینچی با وضوح ۱۶۰ در ۱۰۴۰ می باشد. دوربین اصلی این تلفن یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی مجهز به OIS است. علاوه بر این V10 دارای دو دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED است. قلب تپنده این تلفن بر روی چیپ Snapdragon 808 قرار گرفته و دارای ۴ گیگابایت حافظه رم در کنار حافظه ۶۴ گیگابایتی قابل ارتقا نیز هست. همچنین سیستم عامل پیش فرض این تلفن اندروید ۵٫۱٫۱ است.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *