شرکت ال‌جی در سال آینده، نزدیک به پنج میلیون واحد گوشی ال‌جی G6 به فروش می‌رساند

شرکت ال‌جی در سال آینده، نزدیک به پنج میلیون واحد گوشی ال‌جی G6 به فروش می‌رساند
  • 1395/10/1
  • مقدم
  • 0

در حالی‌که شرکت ال‌جی انتظار داشت تا عرضه ال‌جی جی ۵ به عنوان یک گوشی‌هوشمند نیمه ماژولار، بازار گوشی‌های هوشمند را متحول نماید و هم‌چنین، این گوشی به فروش بالایی دست پیدا کند؛ میزان فروش ال‌جی جی ۵ چندان رضایت‌بخش نبود و بسیاری مدعی شده‌ بودند که ال‌جی با عرضه ال‌جی جی ۵ به بازار، شکست خورده است. با این‌حال، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شرکت سازنده در سال آینده، نزدیک به پنج میلیون واحد از گوشی ال‌جی جی ۶ را به فروش خواهد رساند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

برطبق یک گزارش جدید، ال‌جی در سال آینده میلادی، حداقل پنج میلیون واحد از گوشی پرچم‌دار نیمه اول سال آینده خود را به فروش می‌رساند. انتظار می‎رود شرکت ال‌جی از گوشی پرچم‌دار جدید خود در سال آینده در کنگره جهانی موبایل در بارسلون در ماه فوریه، رونمایی کند.

در این گزارش، هم‌چنین آمده است که شرکت ال‌جی نزدیک به یک میلیارد دلار در سال گذشته میلادی، از دست داده است و در این موضوع، فروش پایین گوشی ال‌جی جی ۵ بی‌تاثیر نبوده است. گوشی ال‌جی وی ۲۰، چند ماه گذشته معرفی شد اما به طور مسلم، نمی‌تواند تاثیر قابل‌توجهی در عملکرد مالی این سازنده داشته باشد.

گوشی ال‌جی وی ۲۰ به عنوان یک از جذاب‌ترین گوشی‌های هوشمند امسال شناخته می‌شود و این محصول به دلیل ارائه یک نمایشگر ثانویه، به عنوان یکی از خلاقانه‌ترین گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید. قابلیت‌های صوتی به همراه عرضه این گوشی به عنوان اولین محصول به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰، پیش از گوشی پیکسل و پیکسل ایکس‌ال شرکت گوگل، از دیگر ویژگی‌های مثبت گوشی جدید ال‌جی وی ۲۰ به شمار می‌رود.

گوشی ال‌جی جی ۶ به یک باتری غیرقابل حذف مجهز شده است

lg-to-sell-an-estimated-5-million-g6-phones-next-year-credit-suisse-511184-2

شرکت ال‌جی به دلیل فروش پایین گوشی ال‌جی جی ۵، به دنبال عرضه یک محصول جدید و هم‌سو با گوشی‌های پرچم‌دار دیگر بازار است. به همین جهت، شرکت ال‌جی تصمیم دارد تا طراحی نیمه ماژولار را از گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ کنار بگذارد و این موضوع، باعث خواهد شد تا برخی از نقاط ضعف گوشی ال‌جی جی ۵ در نسل جدید این گوشی، وجود نداشته باشد.

در کنار این موضوع، هم‌چنین اعلام شده است که گوشی ال‌جی ۶ دارای تاییدیه IP68 خواهد بود و به همین جهت، انتظار داریم که گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶، عملکردی نزدیک به گوشی‌های پرچم‌دار دیگر بازار داشته باشد. از دیگر قابلیت‌های احتمالی گوشی ال‌جی جی ۶، می‌توان به وجود جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا در این محصول و مجهزشدن این گوشی به درگاه یواس‌بی Type-C اشاره کرد.

هم‌چنین، انتظار می‌رود که حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش در گوشی ال‌جی جی ۶ در مقایسه با نسل قبل، کم‌تر باشد و با طراحی بهتری در مقایسه با نسل گذشته خود، عرضه شود.

تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام، صفحه‌نمایش Quad HD و شش گیگابایت حافظه رم، از دیگر مشخصاتی است که انتظار می‌رود در گوشی ال‌جی جی ۶ به کار گرفته شود. علاوه‌براین، امیدواریم که دوربین اصلی در مقایسه با نسل قبل، عملکرد بهتری داشته باشد و عملکرد ال‌جی جی ۶ در بخش عکاسی به گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سازندگان دیگر در مقایسه با نسل گذشته خود، نزدیک‌تر شود.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *