چگونه پیامک پاک شده در اندروید را ریکاوری کنیم؟

چگونه پیامک پاک شده در اندروید را ریکاوری کنیم؟
  • 1395/12/23
  • زهرا معبودی
  • 0

شاید هم برای شما اتفاق بیفتد که یکی از پیام های مهم گوشی تان پاک شود. مطمئنا هیچ کدام از گوشی های مشهور و غیر مشهور کنونی این امکان را فراهم نکرده اند که بتوانید سریع مشکل خود را حل کرده و پیام مورد نظر را بازیابی کنید اما اگر با برخی نرم افزارها آشنا باشید می توانید تلاش خود را روی آن ها صرف کرده و سریع پیامک مورد نظر را ریکاوری کنید. اما چگونه؟ امروز گویا آی تی به شما این ترفند را یاد می دهد بنابراین با ما همراه باشید.

ریکاوری پیامک,بازیابی sms, بازگرداندن پیام حذف شده,اندروید

نرم افزار DR. FONE’S ANDROID DATA RECOVERY

با استفاده از نرم افزار DR. FONE’S ANDROID DATA RECOVERY می توانید پیام پاک شده روی گوشی تان را بازیابی کنید. در واقع این برنامه در حال حاضر فقط برای کاربران اندرویدی ارائه شده است و باید منتظر برنامه های مشابه برای دیگر سیستم عامل ها بود.

ریکاوری کردن پیامک اندروید

روش کار کردن با DR. FONE’S ANDROID DATA RECOVERY

این نرم افزار روی گوشی نصب نمی شود اما روش استفاده از آن نیز کمی ساده تر از چیزی است که فکرش را هم بکنید. در قدم اول این نرم افزار را دانلود کنید و روی سیستم خود نصب کنید ( ویندوز ). بعد از این با کابل گوشی تان را به سیستم خود وصل کنید. پیش از هر چیز باید قابلیت USB DEBUGGING را هم روی گوشی تان فعال کنید.

روش فعال سازی USB DEBUGGING در اندروید

برای فعال سازی USB DEBUGGING به بخش تنظیمات گوشی خود بروید. در این بخش احتمالا باید به آخرین گزینه بروید تا ABOUT PHONE/TABLET را مشاهده کنید.

ریکاوری کردن پیامک اندروید

بعد از این، باید شماره ساخت گوشی یا تبلت خود را پیدا کنید. BUILD NUMBER یا همان شماره ساخت را پیدا کرده و آن را چند بار لمس کنید تا پیام “YOU ARE NOW 4 STEPS WAY FROM BEING A DEVELOPER. به شما نمایش داده شود. بعد از این نیز باید با پیام YOU ARE NOW A DEVELOPER! مواجه شوید. این یعنی کارتان را درست انجام داده اید.

ریکاوری کردن پیامک اندروید

بعد از این دوباره به بخش تنظیمات گوشی تان بروید تا بتوانید عبارت یا گزینه DEVELOPER OPTIONS را مشاهده کنید. با این حالت باید وارد این گزینه شده و قابلیت  USB DEBUGGING را مشاهده و آن را فعال کنید.

البته برخی از کاربران اندرویدی نیازی به پیمودن این مراحل ندارند و قابلیت  USB DEBUGGING برای آن ها به صورت دیفالت فعال است.  از طرفی اگر نسخه اندروید تان از ۴.۲.۲ بالاتر است به محض اتصال آن به کامپیوتر پیامی مشاهده خواهید کرد که باید آن را اوکی کنید.

در مرحله آخر که وقت ریکاوری است باید نوع فایل خود را مشخص کنید. در این حالت برنامه به شما نشان می دهد که می تواند به دو صورت استاندارد و پیشرفته پیام ها را بازیابی کند. توصیه ما این است که از روش استاندارد استفاده کنید چرا که سرعت عمل بیشتری دارد. اگر در این حالت سیستم پیام مورد نظرتان را پیدا نکرد می توانید از حالت پیشرفته استفاده کنید.

بعد از این لیست پیام های قابل بازیابی به شما نمایش داده می شود و می توانید هر کدام را که می خواهید انتخاب تا بازیابی روی گوشی تان صورت بگیرد.

این یک روش فوق العاده برای زمان هایی است که پیامک های تان را حذف می کنید. آیا برای ریکاوری کردن پیامک ها از روش دیگری تا کنون استفاده کرده اید؟ دیدگاه خود را با ما در این باره در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *