فروش جهانی گلکسی S8 و گلکسی S8 Plus سامسونگ به پنج میلیون واحد رسیده است!

فروش جهانی گلکسی S8 و گلکسی S8 Plus سامسونگ به پنج میلیون واحد رسیده است!
  • 1396/2/27
  • مقدم
  • 0

شرکت سامسونگ از گوشی‌های پرچم‎دار جدید خود یعنی گلکسی S8 و S8 Plus در پایان ماه مارس رونمایی کرد؛ یک ماه دیرتر از زمان معرفی گوشی‌های گلکسی S7 و S7 Edge سامسونگ در سال ۲۰۱۶٫ پیش‌فروش گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ در ماه آوریل شروع شد و گلکسی S8 و S8 Plus به تدریج در بازارهای بیشتری به صورت گسترده عرضه شد. اکنون، شرکت سامسونگ ادعا می‌کند که فروش گوشی‌های پرچم‎دار گلکسی S8 بیشتر از ۵ میلیون واحد است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‎سایت گویا آی‌تی همره باشید.

در گزارش جدید، یک مقام رسمی سامسونگ اعلام کرده است: «اگرچه نمی‌توانیم آمار و ارقام دقیق را ارائه دهیم، فروش گوشی‌های پرچم‏دار جدید سامسونگ در سراسر جهان موفقیت‌آمیز بوده است. مجموع فروش گوشی‌های گلکسی S8 و S8 Plus در حال‎حاضر، به بیشتر از ۵ میلیون واحد رسید است.»

این سازنده کره‌ای تصمیم دارد تا گوشی‌های پرچم‎دار جدید خود را در ۱۲۰ کشور تا پایان ماه از جمله چین، به فروش برساند. انتظار می‌رود که فروش گوشی‎های پرچم‌دار جدید سامسونگ تا پایان ماه جاری میلادی، به بیشتر از ۲۰ میلیون واحد برسد. هم‎چنین فروش سالیانه گوشی‌های گلکسی S8 و گلکسی S8 Plus نیز احتمالاً رقمی در حدود ۵۰ تا ۶۰ میلیون واحد خواهد بود.

پیش‎فروش گوشی‌های پرچم‌دار جدید این سازنده کره‎ای بسیار بالا بوده است، به‌طوری‌که نزدیک به یک میلیون واحد از گوشی گلکسی S8 و S8 Plus تنها چند روز پس از معرفی رسمی آن توسط کاربران در کشور کره‌جنوبی، پیش‌خرید شده است. البته گلکسی S8 + مدل بسیار محبوبی است و بسیاری گمان می‎کنند که کاربران در نهایت به دلیل اندازه نمایشگر بزرگ‌ این گوشی و هم‎چنین ظرفیت بالای باتری آن، این مدل را نسبت به نسخه استاندارد یعنی گلکسی S8 ترجیح خواهند داد.

در مقابل نیز باید به آمار و ارقام فروش گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge اشاره کرد که مجموع فروش آن‌ها در یک سال، به بیشتر از ۵۵ میلیون واحد رسیده است. با این‌حال، کاهش قیمت هر دو مدل و تبلیغات درنظر گرفته شده برای آن‌ها، باعث شد تا کاربران به جای انتظار برای گلکسی S8 و گلکسی S8 Plus تا نیمه سال ۲۰۱۷، گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۱۶ سامسونگ را خریداری نمایند که هنوز هم حرف‌های زیادی در مقایسه با گوشی‌های پرچم‎دار امروزی برای گفتن دارد.

شرکت سامسونگ به دنبال آن است تا گلکسی S8 رکوردهای قبلی محصولات این شرکت را در زمینه فروش، تغییر دهد؛ به خصوص آنکه شرکت اپل در ماه سپتامبر از آیفون‌های جدید خود رونمایی خواهد کرد و هم‌چنین، معرفی احتمالی گلکسی نوت ۸ می‌تواند توجه کاربران را نسبت به گوشی‌های پرچم‌دار جدید این سازنده یعنی گلکسی S8 و S8 Plus کاهش دهد. به همین جهت، سامسونگ باید بخشی از فروش گوشی‌های پرچم‌دار خود را تا پیش از عرضه محصول جدید این شرکت و هم‌چنین آیفون پرچم‌دار ۲۰۱۷ اپل، قطعی نماید.

علاوه‎بر گلکسی S8 و گلکسی S8 Plus، این سازنده کره‎ای هم‎چنین در نظر دارد تا گلکسی S8 Active را به بازار عرضه نماید؛ محصول مقاوم که طرفداران خاص خود را در بازار ایالات متحده دارد. فروش سه مدل مختلف از گوشی‎های پرچم‌دار سامسونگ، قطعاً باعث خواهد شد تا این سازنده کره‎ای در سه ماهه دوم و سوم، سود قابل‌توجهی داشته باشد.

گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ، در بازار کشور ما نیز به فروش می‌رسد؛ البته، قیمت آن‌ها در حال‎حاضر، کمی بالاست و باید تا کاهش قیمت گوشی‌های گلکسی S8 و S8 Plus منتظر بمانید. به احتمال زیاد، اوایل تیرماه بهترین زمان برای خریداری گوشی‎های پرچم‌دار جدید سامسونگ با قیمت مناسب و گارانتی رسمی است.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *