گوشی میان رده Spirit ال جی با قیمت فقط ۱۶۰ دلار، در آسیا آماده فروش است

گوشی میان رده Spirit ال جی با قیمت فقط ۱۶۰ دلار، در آسیا آماده فروش است
  • 1393/12/10
  • علیرضا اصغری
  • 0

هفته گذشه شرکت ال جی  چهار گوشی جدید اندرویدی خود را که نام های جالبی نیز دارند، معرفی نمود: Mega، Spirit، Leon و Joy. به نظر می آید که مدل Spirit اولین از میان این چهار مدل است که به بازار عرضه شده است، به طوریکه هم اکنون با قیمت تقریبی ۱۵۹ دلار (حدود پانصد و پنجاه هزار تومان) در تایوان در دسترس می باشد.

همانند Mega، Leon و Joy،‌ مدل Spirit  شرکت ال جی نیز با اندورید نسخه ۵.۰ آب نبات چوبی اجرا می شود. همچنین از خیلی از نرم افزار ها و اپلیکیشن های اختصاصی ال جی مثل Knock Code و یا Glance View بهره مند است.

این دستگاه جدید یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با تکنولوژی IPS و ابعاد ۷۲۰ * ۱۲۸۰ پیکسل دارد و با توجه به نظر ال جی این کیفیت بهترین در نوع خود می باشد. مدل ذکر شده همچنین از فناوری  ارتباطی LTE پشتیبانی می کند. دوربین پشت آن ۸ مگاپیکسل و دوربین جلو ۱ مگاپیکسل می باشد. حافظه رم ۱ گیگابایت و حافظه داخلی قابل ارتقا ۸ گیگابایت دارد. این گوشی هوشمند ۶۴ بیت، مجهز به پردازنده قدرتمند چهار هسته ای ۴۱۰ اسنپدراگون شده است و توان باطری آن ۲۱۰۰ میلی آمپر می باشد.

آنچه در تصاویرِ رسمیِ ارائه شده این گوشی که در زیر نیز آمده است، می توان دید آین است که طراحی این گوشی اندکی خمیده است (صفحه نمایش آن خمیده نیست) حال نظر شما چیست،‌ آیا این گوشی ۱۵۹ دلار می ارزد؟

LG 3

LG 2

LG 1

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *