انتظار می رود که ال جی ۱۰ میلیون نسخه از جی ۴ را به فروش برساند

انتظار می رود که ال جی ۱۰ میلیون نسخه از جی ۴ را به فروش برساند
  • 1393/12/19
  • مبين
  • 0

گوشی هوشمند ال جی جی ۳ به عنوان یک دستگاه محبوب شناخته شده است که ال جی توانست حدود ۷ میلیون نسخه از زمان عرضه آن تا کنون به فروش برساند. در حال حاضر این شرکت قصد دارد که با وارد کردن پرچم دار جدید به بازار این رکورد فروش را تغییر دهد.

به نظر می رسد که ال جی به دنبال فروش ۱۰ میلیون نسخه از گوشی هوشمند جی ۴ در سال ۲۰۱۵ است این خبر هفته پیش توسط ال جی در کنگره جهانی موبایل تایید شد. در حال حاضر شایعات متعددی درباره جی ۴ منتشر شده است و انتظار می رود که در ماه آینده در یک رویداد مطبوعاتی به صورت رسمی معرفی شود.

باتوجه به این شایعات ال جی جی ۴ دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی Quad HD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل می باشد همچنین این احتمال وجود دارد که پرچم دار جدید ال جی دارای پردازنده ۸ هسته ای Snapdragon 810 از Qualcomm باشد.

سایر مشخصات این دستگاه شامل رم ۳ گیگابایتی، خافظه داخلی مناسب،  اسلات کارت میکرو اس دی و یک سنسور اثر انگشت می باشد. گفته شده است که در طراحی آن از فلز به عنوان ماده اصلی ساخت استفاده خواهد شد و خبری از پلاستیک نیست. دوربین پشتی آن ۱۶ مگاپیکسل بوده و نسخه سیستم عامل آن اندروید ۵٫۰ آبتبات چوبی است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

[منبع: geeky-gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *