اپل iOS 9 را معرفی کرد

اپل iOS 9 را معرفی کرد
  • 1394/3/19
  • مبين
  • 0

در طول چند هفته اخیر خبرهای زیادی درباره آخرین نسخه از سیستم عامل iOS منشتر شد امشب شرکت اپل در طول برگزاری WWDC 2015 سیستم عامل iOS 9 را معرفی کرد و به تمامی شایعات پایان داد که تجربه گاملا جدیدی را در کار با سیری ایجاد می کند.

سیری ویژگی های جدید و بسیاری را به همراه آورده است برای مثال شما می تواند از آن تصاویر ماه ژوئن را بخواهید. همچنین دارای یک رابط کاربری جدید است که به نظر می رسد اکنون در اپل واچ در دسترس قرار دارد. یکی دیگر از ویژگی های آن مرتب سازی Proactive Assistant سیری است.

apple-wwdc-15-0113-1280x576

این ویژگی در اصل به تمامی حرکات شما در گوشی واکنش نشان می دهد می تواند تقویم را بخواند وبه عنوان مثال زمان برگزاری جلسه شما را یادآوری کند و بر اساس ترافیک زمان رسیدن به جلسه شما را اعلام می کند. همچنین به عنوان مثالی دیگر اگر شما هر روز ساعت ۹ صبح اپلیکیشن آب و هوا را باز کنید ممکن است که زمان انجام این کار را جلوتر اندازد و آن را آماده کند.

Screen-Shot-2015-06-08-at-1.33.38-PM

همچنین دارای قابلیت جستجوی  API است و برای مثال شما می توانید برنامه هیا کاربری نصب شده روی دستگاه خود را جستجو کنید و می توانید به برنامه هایی مانند iBooks Store, ساعت, ویکیپیدیا, فیلم, ورزش, موسیقی, نتفلکس, بینگ, ویدئوها, Maps, توییتر و بیش تر دسترسی داشته باشید.

WWDC2015—SIRI49-1280x720

همچنین شرکت اپل اعلام کرد که اطلاعات شخصی کاربرا را استخراج نمی کند و حریم شخصی فعال تر از گذشته نیز وجود دارد و هر اطلاعاتی که برای سیری از سوی کاربر ارسال می شود به صورت شخصی خواهد ماند.

قرار است که iOS 9 در زمان عرضه آیفون بعدی که ماه سپتامبر یا شهریور اعلام شده است منتشر شود و البته انتظار می رود نسخه بتا این سیستم عامل به زودی در دسترس قرار گیرد.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *