هدست واقعیت مجازی Gear VR شما را به تور مجازی کالج ها و رستوران ها می برد

هدست واقعیت مجازی Gear VR شما را به تور مجازی کالج ها و رستوران ها می برد
  • 1394/3/27
  • مبين
  • 0

شما می توانید از هسدت واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ برای بسیاری از چیزها استفاده کنید از بازی های کامپیوتری گرفته تا تماشای فیلم وعکس و همچنین تماشای مسابقات NBA که کاربرد فراوانی و بیش تر از اینها را دارد. ویژگی جدید که برای آن به ارمغان آورده شده است دقایقی پیش ارائه شد که شامل تور مجازی رستوران ها و کالج ها است.

دو اپلیکیشن جدید با نام های YouVisit Colleges و YouVisit Restaurants برای درندگان Gear VR در دسترس قرار گرفته است که با هدست واقعیت مجازی به کاربران اجازه می دهد تا از دانشگاه های نخبگان از قبیل دانشگاه یل و هاروارددیدن کنند که شامل ۱۰۰۰ دانشگاه می شود. این اپلیکیشن برای کاربران بسیار جذاب است چراکه می توانند به بهترین شکل ممکن مجازی از دانشگاه های برتر جهان دیدن کنند.

gear-vr-college-harvard-16

 

اپلیکیشن YouVisit Restaurants تقریبا مشابه نسخه قبلی است و به شما اجازه می دهد تا از صدها رستوران موجو در شهر نیویورک دیدن کنید که شامل Galli Tavern واقع در گرین نیز می باشد. با این حال بسیار جذاب خواهد بود که با نشستن به مکان هایی بروید که وقت دیدن از آن ها را ندارید.

شما برای استفاده از این اپلیکیشن به یک گلکسی نوت ۴، گلکسی اس ۶ یا اس ۶ اج و به علاوه هدست واقعیت مجازی Gear VR  نیازمندید پس اگر شما از دارندگان این هدست هستید بد نیست که آن را امتحان کنید. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *