چگونه از کاربران غیر Dropbox ای در این شبکه فایل دریافت کنیم

چگونه از کاربران غیر Dropbox ای در این شبکه فایل دریافت کنیم
  • 1394/4/24
  • زهرا معبودی
  • 0

دراپ باکس سیستمی است که این روزها همه با آن آشنایی دارند. به طور کلی نمی توان Dropbox را به عنوان یک مخزن جمع آوری داده در نظر گرفت، بلکه با پیشرفت روز به روز، این شبکه امکان همگام سازی، اشتراک گذاری و تبادل اطلاعات را برای کاربرانش فراهم آورده است. اما اگر بخواهید از طرف کسی که کاربر دراپ باکس نیست فایلی دریافت کنید، باید وی یا عضو دراپ باکس شود و یا اینکه از روش های ثانویه استفاده کند.

یکی از روش های ساده و ثانویه این است که از وب سایت  balloon.io استفاده کنید.  Balloon یک نرم افزار ساده ی تحت وب است که می توانید از طریق آن درگاهی ایجاد کنید که کاربران غیر دراپ باکسی برایتان به حسابتان فایل ارسال کنند.

روش کار به شرح زیر است:

سایت مورد نظر را باز کنید. در این بخش توصیفی از سایت بالون خواهید دید و کافیست روی گزینه ی loggin کلیک کنید و نام و رمز کاربری خود برای حساب دراپ باکس را وارد کنید. بعد از این با استفاده از سرویس، کافیست، لینک دعوت برای ارسال فایل را ایجاد کنید:

Balloon

لینک مورد نظر را با نام خود یا نام مورد نظرتان بسازید و بعد لینک را ارسال کنید. شما می توانید لینک های متفاوتی بسازید و از طرف افراد متفاوتی فایل دریافت کنید.

Balloon-link

می توانید در صورت نیاز لینک ها را تغییر دهید اما فراموش نکنید بعد از تغییر لینک، آن را برای کاربران مورد نظرتان ارسال کنید. بعد از این هر فایلی که برای شما ارسال شود هم در بخش خاصی از بالون ذخیره می شود.

اگر شما ۸ لینک با نام های مختلف ایجاد کنید ، برای هر لینک با همان نام پوشه ای در بالون ایجاد می شود و فایل های دریافتی تان، برای هر لینک در فولدر مورد نظر قرار می گیرد.

Balloon-send-file

بدین صورت در اقدامی کوتاه می توانید فایل های مورد نظر خود را دریافت کنید. در انتهای کار اگر بخواهید می توانید لینک مورد نظر را کاملا حذف کنید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *