آموزش نصب نرم افزار روی گوشی از طریق دسکتاپ

آموزش نصب نرم افزار روی گوشی از طریق دسکتاپ
  • 1394/4/26
  • زهرا معبودی
  • 0

اگر تا کنون با سیستم گوگل پلی کار کرده باشید می دانید که می توانید از این طریق روی گوشی خود، نرم افزارها را نصب کنید. اما بسیاری از افراد هستند که امکان دانلود نرم افزار و نصب را روی گوشی خود ندارند و نمی توانند از بسیاری برنامه ها بهره مند باشند. اما یک راه حل فرعی و مناسب و ساده برای نصب نرم افزار روی گوشی اندرویدی یا تبلت اندرویدی وجود دارد.

نرم افزار  Pure APK Install، در واقع زمینه ای فراهم می کند که کاربر بتواند از طریق دسکتاپ و ویندوز، بر روی حافظه داخلی یا خارجی گوشی خود نرم افزارهای apk مورد نظرش را نصب کند.

بدین منظور نرم افزار مورد نظر را از طریق لینک انتهای متن دانلود کنید. فرایند نصب را که به سادگی و در کمترین مراحل صورت می گیرد دنبال کنید و در نهایت بعد از نصب، نرم افزار را اجرا کنید.

در این مرحله فایل apk مورد نظر خود را از طریق بخش جستجوی نرم افزار پیدا کنید.

select-APK

حالا گوشی را با کابل به لپ تاپ خود وصل کنید. در هنگام عملیات نصب نباید اسکرین گوشی خاموش شود و یا اینکه گوشی به صورت قفل شده باشد چرا که عملیات نصب انجام نمی شود. زمانی که نرم افزار، فایل مورد نظر را پیدا کرد، محل نصب آن را انتخاب کنید و بعد روی دکمه ی Install کلیک کنید.

pure-apk-install-location

بعد از این می توانید فرایند نصب را در کمتر از دقیقه ای مشاهده کنید. زمانی که نرم افزار نصب شد، آیکون مورد نظر روی گوشی مشاهده می شود.

Pure APK Install دارای قابلیت های امنیتی است که انواع فایل های مخرب برای ویندوز و گوشی را تشخیص می دهد و از نصب آن ها روی گوشی جلوگیری می کند.

نرم افزار Pure APK Install را از طریق لینک زیر دانلود کنید.

دانلود  Pure APK Install برای Windows

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *