مقایسه کوتاه گلکسی اس ۶ اج پلاس در برابر گلکسی اس ۶

مقایسه کوتاه گلکسی اس ۶ اج پلاس در برابر گلکسی اس ۶
  • 1394/5/24
  • مبين
  • 1

زمانی که گوشی هوشمند گلکسی اس ۶ روانه بازار گردید آغاز انقلابی در صفحه نمایش های خمیده بود پس از استقبال فراوان طرفداران سامسونگ از این محصول  سامسونگ خبر از معرفی نسخه جدید دستگاه داد که در نهایت گلکسی اس ۶ اج پلاس روز پنجشنبه هفته گذشته به صورت رسمی در طی برگزاری یک رویداد در منار گلکسی نوت ۵ معرفی شد.

این دستگاه جدید سامسونگ دارای پردازنده جدید Exynos 7420 بوده ونسخه قبلی یعنی گلکسی اس ۶ دارای پردازنده Exynos 7 series Quad 2.1GHz + Quad 1.5Ghz است. علاوه بر بزرگ شدن اندازه صفحه نمایش باید اعلام کنم که رم دستگاه ارتقا یافته است واز ۳ گیگابایت به ۴ گیگابایت رسیده است. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاه دقیق تری به دو دستگاه گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج پلاس داشته باشیم.

گلکسی اس ۶ اج پلاس

Galaxy-S6-Edge-Plus-press-images-05-1280x2215

اندازه صفحه نمایش گلکسی اس ۶ اج پلاس ۵٫۷ اینچ Quad HD Super AMOLE است، حافظه داخلی دستگاه دارای دو گزینه انتخابی ۳۲ یا ۶۴ گیگابیاتی است و در کمال ناباوری نسخه ۱۲۸ گیگابایتی دستگاه حذف شده است اما سامسونگ ویژگی های بهتری را برای طرفداران ارائه داده است، از نگاه دیگر این سخت افزارهای قدرتمند نیاز به یک باتری غول دارند و با توجه به گزارش معرفی سامسونگ گلکسی اس ۶ اج پلاس دارای باتری ۳,۰۰۰mAh نیز می باشد. علاوه بر این رم دستگاه ۴ گیگابایت نیز می باشد و قدرت اصلی آن توسط پردازنده جدید Exynos 7420 نیز تامین می شود.سامسونگ علاوه بر اینکه سخت افزار های جدید و پرقدرت را برای این دستگاه به ارمغان آورده است ویژگی های شکفت انگیزی را در این دستگاه ارائه داده است که زا جمله آن ها می توان به استریم زنده یوتیوب، قابلیت هیا جدید صفحه نمیاش خمیده، شارژ وایرلس یا بی سیم و سیستم پرداخت همراه سامسونگ اشاره کرد.

گلکسی اس ۶ اج

Samsung-Galaxy-S6-Edge-Official-1-1280x2200

 

 

اگر به یاد داشته باشید در ابتدا وجود گلکسی اس ۶  اج نیز در حد شایعه بود که در نهایت پس از معرفی و روانه به بازار به یکی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند سال از سوی سامسونگ تبدیل شد. گلکسی اس ۶ دارای صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی با وضوح ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل Super AMOLED و همچنین تراکم پیکسل ۵۷۶ PPI است. قدرت این دستگاه توسط پردازنده  ۶۴ بیتی ۸ هسته ۲۱۰۰ MHz  و به علاوه رم ۳ گیگابایتی تامین می شود و همچنین دارای سه گزینه انتخابی برای حافظه داخلی است که شامل ۳۲/۶۴/۱۲۸ گیگابایتی نیز می شود.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *