آموزش دانلود تصاویر از اینستاگرام

آموزش دانلود تصاویر از اینستاگرام
  • 1394/5/29
  • مبين
  • 2

همانطور که می دانید اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که امکان به اشتراک گذاری عکس و ویدئو را به کاربران می دهد و به ان ها اجازه خواهد داد تا  عکسها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجنماعی نظیر فیس‌بوک، توئیتر، تامبلر و فلیکر به اشتراک بگذارند. یک ویژگی متمایز اینستاگرام محدود کردن عکسها به فرم مربع شبیه به عکس دوربینهای اینستماتیک کداک یا پولاروید است.

شبکه اجتماعی اینستاگرام توسط کوین سیستروم و مایک کریگر در اکتبر ۲۰۱۰ طراحی و راه اندازی شد و سرعت محبویت این سرویس لحظه به لحظه در حال رشد بود که آمار کاربران آن تا دسامبر ۲۰۱۴ نیز به ۳۰۰ میلیون کاربر رسید. اینستاگرام در قالب یک اپلیکیشن برای سیستم عامل های اندروید، iOS و ویندوز فون نیز در دسترس قرار دارد و کاربران می توانند آن را از از طریق اپ استور اپل، گوگل پلی و فروشگاه ویندوز فون دانلود کنند و علاوه بر این اپلیکیشن های شخص ثالث اینستاگرام برای بلک بری و سییمبین نیز موجود است. لازم به ذکر است که فیسبوک در سال ۲۰۱۲ این شبکه اجتماعی را با مبلغ یک میلیارد دلار خریداری کرد که از آن زمان رشد بیش تری را داشته است.

instagram11

در حالی که اینستاگرام پر از عکس های زیبا با خلاقیت فراوان است اما کاربران اجازه دانلود آن ها را نیز ندارند. متاسفانه این گزینه محبوب در اینستاگرام وجود ندارد و کاربران نمی توانند عکس های دیگران را دانلود نمایند. با این حال برخی از ابزارهای شخص ثالث این امکان را به شما می دهد تا به صورت مستقیم تصاویر اینستاگرام را دانلود و ذخیره کنید که بیش تر این ابزارها رایگان هستند. امروز در گویا آی تی قصد داریم که نگاهی به این ابزارها داشته باشیم و نحوه دانلود تصاویر از اینستاگرام را برای شما شرح دهیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

دانلود تصاویر با Instagrabber

اگر شما می خواهید که تصاویر اینستاگرام را روی رایانه شخصی خود دانلود نمایید و از رابط وب آن استفاده کنید Instagrabber یک ابزار خوب برای این کار است. این ابزار رایگان بوده و نیاز به هیچگونه ثبت نامی نخواهد داشت.

این فرایند بسیار ساده است: شما فقط با باز کردن وب سایت Instagrabber در قسمت جستجو می توانید نام کاربری شخصی که قصد دانلود تصاویر آن را دارید تایپ گنید و روی گزینه Search یا جستجو کلیک کنید بلافاصله عکس های کاربر در یک صفحه برای شما باز خواهد شد.

download-instagram-photos-3

 

برای دانلود عکس ابتدا نیاز است که روی آن کلیک کنید تا بزرگ شود که در پایین با یک گزینه سبز رنگ که عنوان آن Save image است رو به رو خواهید شدکافی است که روی آن کلیک کنید و یا می توانید درست مثل ذخیره کردن تصاویر در وب از طریق کلیک راست کردن روی آن و انتخاب گزینه Save image عمل کنید.

download-instagram-photos-5

 

download-instagram-photos-6

 

دانلود تصاویر اینستاگرام در اندروید

اندروید دانلود تصاویر اینستاگرام را به سادگی ممکن کرده است که می توان اپلیکیشن های آن را به صورت مستقیم از گوگل پلی دانلود کرد. اپلیکیشن با اینستاگرام شما ادغام می شود و می توانید به تمامی اطلاعات دسترسی داشته باشید که می توانید با جستجو کردن و پیدا کردن تصاویر مورد نظر آن ها را به صورت تکی دانلود کنید.

بدین منظور اپلیکیشن Photo Saver For Instagram عملکرد خوبی را دارد که هیچگونه تبلیغی در آن وجود ندارد و دانلود آن رایگان است. ابتدا اپلیکیشن را دانلود و نصب نمایید و پس از آن نیاز است که با حساب کاربری اینستاگرام خود وارد آن شوید و می توانید عکس های محبوب خود را در آن مشاهده کنید که شامل تمامی عکس های به اشتراک گذاشته شده توسط شما یا دیگر کاربران دنبال کننده می شود.

با استفاده از این گزینه می توانید برای عکس های دلخواه خود جستجو کنید پس از مشاهده نتیجه می توانید عکس های دلخواه را به صورت دسته جمعی یا تکی انتخاب کنید و پس از آن روی گزینه Save کیلک کنید و برای تایید آن نیاز است که OK را بزنید. اکنون تصاویر انتخاب شده توسط شما به سادگی دانلود شده است.

download-instagram-photos-2

علاوه بر این برای صرفه جویی در وقت می توانید گزینه Select All را در بالای گوشه سمت چپ انتخاب کنید تا تمامی تصاویری که در نتیجه جستجو به نمایش گذاشته شده است را دانلود نمایید.

جدا از روش ذخیره سازی تصاویر از طریق وب اپلیکیشن های متعدد دیگری همانند Photo Saver For Instagram برای اندروید وجود دارد که از جمله آن ها می توان به Insta downlaod اشاره کرد که البته می توان گفت که تقریبا همه آن ها عملکرد یکسانی را نیز دارند. با نظرات خود ما را در گویا ای تی حمایت کنید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام

    راهی هست تا اینستاگرام رو توی لب تاب داشته باشیم
    یا پستها رو توی یه زمان بندی به طور خودکار توی اکانت قرار بده ؟؟؟

    1. سلام
      شما روی کامپیوترتون براحتی میتونید اینستاگرام داشته باشی.
      برو تو سایت اینستاگرام و با اکانت اینستا گرام یا با نرم افزار پیکستا سینگ شو .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *