آموزش ذخیره و آپلود Story در اینستاگرام برای آیفون

آموزش ذخیره و آپلود Story در اینستاگرام برای آیفون
  • 1395/12/1
  • زهرا معبودی
  • 0

قابلیت استوری کمی حال و هوای اینستاگرام را تغییر داده است. استوری ها در واقع مامنت ها و چیزهایی هستند که روزانه برای کاربران رخ می دهند که قابلیت اشتراک گذاری هستند.  تفاوت این استوری ها با تمام محتوایی که کاربران روی این شبکه نشر می دهند این است که این استورهای موقت هستند و بعد از ۲۴ ساعت حذف می شوند اما شما نمی توانید مانند دیگر پست ها از یو ار ال آن استفاده و آن را کپی و برای دیگران ارسال کنید و یا حتی نمی توانید آن ها را به راحتی ذخیره کنید.

از وقتی این قابلیت روی کار آمده بسیاری از افراد شروع به ایجاد استوری کرده اند اما اینکه شما بخواهید در یک روز تمام استوری ها را ببینید برایتان چندان که باید امکان پذیر نیست.

ذخیره استوری در اینستاگرام

بهترین کار ذخیره استوری هاست که البته این امکان فقط هم اکنون برای آیفون امکان پذیر است. در واقع اندرویدی ها تا به این لحظه از ابزاری برای ذخیره استوری برخوردار نیستند.

اما برای ذخیره استوری های اینستاگرام لازم است که ابتدا یک اپلیکیشن را از اپ استور دانلود کنید. این اپلیکیشن Insta Story Upload & Save نام دارد.

برای دانلود Insta Story Upload & Save کلیک کنید. 

این اپلیکیشن را سریع دانلود کنید چون ممکن است که به درخواست اینستاگرام حذف شود.

بعد از دانلود آن را روی آیفون یا آی پد خود نصب کنید و بعد وارد آن شوید. بعد از اجرا باید نام کاربری و پسورد اینستاگرام خود را در آن وارد کنید. بدین ترتیب می توانید به سادگی بخش استوری را در این اپلیکیشن مشاهده نمایید.

در این بخش تمام استورهایی که روزانه برایتان نمایش داده می شود را مشاهده کنید و با یکی دو ضربه آن ها را ذخیره کنید.

تنها مشکلی که این اپلیکیشن دارد این است که کمی کنتور می اندازد! شما هر استوری را که ذخیره کنید ۵ سکه از شما کم می شود. برنامه به طور پیش فرض به شما ۲۰ سکه می دهد که می توانید از طریق ان به طور ابتدایی ۴ استوری ذخیره کنید. اگر نیاز دارید استورها را به طور بیشتری ذخیره کنید باید سکه خریداری کنید.

ذخیره استوری در اینستاگرام

بدین ترتیب باید از این فرصت به صورت کمی هزینه بر! استفاده کنید.

برای ذخیره استوری ها شما تا کنون چه روشی را در پیش گرفته اید؟ در این باره اگر تجربه ارزشمندی دارید با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید. راستی شما چه نوع استوری هایی را ذخیره می کنید؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *