فروش Oppo R5s فوق باریک هم اکنون در امریکا

فروش Oppo R5s فوق باریک هم اکنون در امریکا
  • 1394/6/3
  • مجید جعفری
  • 0

چندی پیش اخباری مبنی بر فروش Oppo R5s منتشر کردیم و اعلام شد که فروش آن در همین روزها آغاز خواهد شد. Oppo به وعده های خود عمل کرد و فروش R5s از امروز شروع شد. این تلفن نه تنها در امریکا بلکه در دیگر نقاط دنیا نیز در حال عرضه است. همچنین قیمت R5s به مدت محدود ۲۰۰ دلار اعلام شده است. این تخفیف تا ۲۷ آگوست ادامه خواهد داشت.

R5s مدل ارتقا یافته R5 است که از مشخصات سخت افزاری آن میتوان به رم ۳ گیگ و حافظه ۳۲ گیگ اشاره کرد که هر دو نسبت به R5 ارتقا داشته اند. اما R5s آن چنان نیز دچار تغییر و تحول نشده است بدین معنی که با همان صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی ۱۰۸۰P و ضخامت ۴٫۸۵ میلی متر عرضه میشود. در درون این دستگاه پردازنده ۸ هسته ای Snapdragon 615 می تپد. همچنین قادر است تصاویر ۱۳ مگاپیکسلی به کمک دوربین عقب و ۵ مگاپیکسلی به کمک دوربین سلفی ضبط و ثبت نماید. ویژگی دیگر R5s باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری آن است.

Oppo-R5s (1)

متاسفانه سیستم عامل R5s، سیستم عامل اختصاصی Oppo بر پایه ی Kitkat و با عنوان Color OS 2.0 است. اما جای نگرانی نیست چون Oppo اعلام کرده آپدیتی برای ارتقا به Color OS 2.1 که بر پایه ی Lollipop است ارائه خواهد شد. همچنین از این نکته نیز نباید غافل شد که R5s از LTE امریکا پشتیبانی نمیکند و باید از HSPA استفاده شود.

همچنین گفته شده که تلفن هوشمند دیگری از Oppo با نام R7 Plus در امریکا عرضه خواهد شد.

منبع:Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *