آغاز پیش فروش باریک ترین تبلت دنیا: قیمت Galaxy Tab S2 اعلام شد

آغاز پیش فروش باریک ترین تبلت دنیا: قیمت Galaxy Tab S2 اعلام شد
  • 1394/6/4
  • مجید جعفری
  • 0

در اواسط جولای بود که سامسونگ تبلت جدید خود را با نام S2 معرفی کرد. علی رغم انتشار تمام مشخصات سخت افزاری، سامسونگ اطلاعاتی در مورد قیمت S2 ذکر نکرد و به اعلام تاریخ انتشار آن اکتفا کرد. ولی بالاخره سامسونگ قیمت نسخه های ۹٫۷ اینچی و ۸ اینچی S2 را اعلام کرد.

همان طور که انتظار میرفت مدل ۸ اینچی دارای ۳۲ گیگ حافظه داخلی است. این مدل از S2 تنها از Wifi برای اتصال به اینترنت استفاده میکند. قیمت این مدل چیزی حدود ۴۰۰ دلار و مدل ۹٫۷ اینچی حدود ۵۰۰ دلار است. در کنار مدل های Wifi این دو تبلت، سامسونگ نسخه های LTE آن ها را نیز طراحی و روانه بازار کرده است. از آن جایی که تنوع رنگی برای هر مشتری بسیار اهمیت دارد، S2 در رنگ های سفید، مشکی و طلایی، چه در نسخه های Wifi و چه در نسخه های LTE عرضه شده است.

اگرچه مشخصات سخت افزاری S2 نسبت به نسل قبلی آن چنان تغییر نکرده است اما ضخامت و وزن این دو نسخه آن ها را به باریک ترین تبلت های دنیا تبدیل کرده است. ضخامت هر دو نسخه S2 در حدود ۵٫۶ میلی متر است. علاوه بر این ها وزن تبلت ۸ اینچی ۹٫۴ انس (۲۶۰ گرم) و تبلت ۹٫۷ اینچی ۱۳٫۸ انس (۳۹۰ گرم) است.

samsung-galaxy-tab-s2-is-the-worlds-thinnest-tablet

هر دو تبلت دارای صفحات Super AMOLED با وضوح ۱۵۶۳ در ۲۰۴۸ در مقیاس ۴:۳ هستند. در پشت پرده سخت افزاری این دستگاه پردازنده ۸ هسته ای قرار دارد که ۴ هسته آن با فرکانس ۱٫۹ گیگاهرتز و ۴ هسته آن با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز اور کلاک شده اند. جالب این جاست که سامسونگ مشخصات چیپست این مدل را اعلام نکرده است اما با توجه به اطلاعات سخت افزاری به دست آمده، این چیپست قطع به یقین Exynos 5433 است. این همان چیپست استفاده شده در مدل S است. از دیگر مشخصات باید به رم ۳ گیگ، حافظه ۳۲ گیگ یا ۶۴ گیگ، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد.

در مورد سیستم عامل S2 باید گفت که این تبلت از اندروید ۵ بهره میبرد اما وعده هایی مبنی بر انتشار اندروید ۵٫۱ در همین چند ماه پیش رو داده شده است. متاسفانه خبری از سوی سامسونگ در رابطه با احتمال بروزرسانی به اندورید ۶ یا مارشملو منتشر نشده است.

پیش فروش Galaxy S2 از امروز امکان پذیر است و در تاریخ ۳ عرضه رسمی آن آغاز خواهد شد.

منبع:Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *