آغاز فروش محدود Xiaomi Mi 4c از سوم اکتبر

آغاز فروش محدود Xiaomi Mi 4c از سوم اکتبر
  • 1394/6/9
  • مجید جعفری
  • 0

xiaomi-mi4c

 

Xiaomi Mi 4c مدل ارتقا یافته Mi 4 است که تست پردازنده TENAA را با موفقیت پشت سر گذاشته است. در کنار عرضه Xiaomi ،Mi 4c قصد دارد اولین تلفن هوشمند مجهز به پردازنده Snapdragon 820 را با نام Xiaomi Mi 5 وارد بازار کند. انتظار نمیرود که چیپست تا اواخر سال جاری تولید شود بنابراین تلفن هایی که از چنین پردازنده هایی استفاده میکنند پیش از ماه مارس عرضه نخواهند شد.

بنابراین آن چه گفتیم، تمام کاری که Xiaomi میتواند در این بازه زمانی انجام دهد تولید مدل های جدیدتر از Mi 4 است. مشخصاتی که از Mi 4c در دست است شامل صفحه نمایش ۵ اینچی در کنار وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ با تراکم پیکسلی ۴۴۱ میشود. چیپست قرارگرفته بر روی این مدل نیز Snapdragon 808 است. این بدین معنی است که پردازنده شش هسته ای ۱٫۴GH Mi 4c فرکانس تولید خواهد کرد که در کنار گرافیک Adreno 418 سخت افزار قدرتمندی را تشکیل داده اند.

بر اساس گفته های شرکت سازنده، Mi 4c در ۲۴ سپتامبر معرفی و در تاریخ ۳ اکتبر وارد بازار جهانی خواهد شد. هنوز خبری در مورد قیمت این تلفن هوشمند منتشرنشده است اما گفته میشود فروش آن با محدودیت تعداد روبرو است و تنها ۱۰۰٫۰۰۰ نسخه از آن تولید خواهد شد.

منبع:Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *