بازگشت گوشی های تاشو به دنیای تلفن های هوشمند: پروژه Samsung Valley

بازگشت گوشی های تاشو به دنیای تلفن های هوشمند: پروژه Samsung Valley
  • 1394/6/25
  • مجید جعفری
  • 0

gsmarena_008اوایل سال جاری بود که خبرهایی مبنی بر این که سامسونگ قصد دارد تلفنی تاشو را در آینده نزدیک تولید و عرضه کند منتشر شد. به احتمال زیاد این تلفن مانند یک کتاب خواهد بود که در هر دو قسمت آن دو صفحه نمایش قرار گرفته که پس از باز شدن در کنار هم تشکیل یک صفحه یک پارچه را میدهند.

در حال حاضر سامسونگ دو چیپست ۸۲۰ و Snapdragon 620 را بر روی این تلفن آزمایش کرده است. البته این بدان معنی نخواهد بود که قرار است دو مدل متفاوت از این تلفن طراحی و تولید شود و به احتمال زیاد سامسونگ قصد دارد بهترین چیپست را انتخاب کند. در مورد میزان حافظه رم ظاهرا هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد و حافظه رم یک حافظه ۳ گیگابایتی خواهد بود.

باتری این تلفن غیر قابل تعویض خواهد بود اما مشخص نیست چه تعداد باتری و با چه ظرفیتی در این دستگاه به کار گرفته خواهد شد. همچنین اسلات microSD در این تلفن تعبیه شده است. صفحه نمایش نیز بدون شک از نوع OLED خواهد بود چرا که هیچ LCD تاشویی وجود ندارد.

gsmarena_001

بر اساس گفته های سامسونگ پروژه ی Valley یا V در ژانویه سال آینده به اتمام میرسد و به احتمال زیاد رونمایی رسمی آن نیز در MWC یا رویدادی زودتر انجام خواهد گرفت.

البته اولین اقدام شرکت های تولید کننده برای تولید گجت های دارای صفحه های تاشو به سال ۲۰۱۲ برمیگردد که در آن زمان سونی تبلت P را با دو صفحه نمایش مجزا و شیار بسیار بد فرم در بین دو صفحه تولید کرد با استقبال ناچیز مشتریان، مفتضحانه شکست خورد.

منبع:Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *