تلفن هوشمند LG Class به طور رسمی در کره جنوبی معرفی شد

تلفن هوشمند LG Class به طور رسمی در کره جنوبی معرفی شد
  • 1394/6/30
  • مجتبی
  • 0

به لطف اخباری که از یک از منابع نزدیک به ال جی در چند روز گذشته منتشر شده بود مشخص گردید که این شرکت در حال کار بر ریو یک گوشی هوشمند جدید است. الا شایعات به حقیقت پیوسته اند و این دستگاه LG Class نام گرفته و لحظاتی پیش به صورت رسمی معرفی شد. با توجه به اینکه این معرفی در کره جنوبی انجام شده کمی در این مورد که ایا این محصول در خارج از کره جنوبی هم قرار است عرضه شود یا نه شک و شبیه به وجود آمده است. اما چه کسی می داند که دقیقا هدف این محصول کدام کشورها هستند و شاید روزی در همه جا شاهد عرضه آن باشیم.

اما بیایید نگاهی با یکدیگر به مشخصات سخت افزاری این محصول جدید ال جی بیاندازیم. صفحه نمایش گوشی مورد بحث ۵ اینچی بوده و کیفیت HD را ارائه می کند. پردازنده اصلی این دستگاه اسنپدراگون ۴۱۰ است و ۲ گیگابایت حافظه رم پردازشی نیز در کنار این مغز متفکر جای خوش کرده. حافظه داخلی ذخیره سازی LG Class نیز ۱۶ گیگابایت است و دوربین اصلی آن نیز سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی دارد. این محصول همچنین از شبکه های پرسرعت LTE پشتیبانی می کند و در کنار این امکان از روش های رایجی چون بلوتوث، NFC نیز بهره جسته. در نهایت باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند ۲۰۵۰ میلی آمپرساعت ظرفیت دارد.

سیستم عامل پیشفرض LG Class اندروید ۵/۱ آبنبات چوبی است و مانند سایر گوشی های ال جی به رابط کاربری اختصاصی این شرکت مزین گشته. در کنار همه این مشخصات یکی از مهم ترین مشخصات یک محصول در این زمینه قیمت آن است که برای گوشی مورد اشاره ما ۳۴۰ دلار تعیین شده. این محصول توسط اپراتورهای SK Telecom, LG U+, و KT قرا اس عرضه شود و در رنگ های طلایی، نقره ای، آبی، و سفید در اختیار مشتریان خواهد بود. هنوز هیچگونه خبری در مورد تاریخ دقیق عرضه گوشی LG Class به میان نیامده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *