بروزرسانی سیستم عامل تایزن ۲/۴ برای Samsung Z1 چند روز آینده از راه می‌رسد

بروزرسانی سیستم عامل تایزن ۲/۴ برای Samsung Z1 چند روز آینده از راه می‌رسد
  • 1394/10/28
  • مجتبی
  • 0

نسخه ۲/۴ از سیستم عامل انحصاری موبایلی سامسونگ طی چند روز آینده برای تلفن هوشمند Samsung Z1 از راه خواهد رسید که این زمان به احتمال زیاد ۲۲ ژانویه خواهد بود. این خبر توسط جیسون دانگ ون کواک، مدیر کل شرکت کره ای R&D که در هند قرار دارد اعلام شده سات.

کواک همچنین به این نکته اشاره نموده که بروزرسانی یاد شده مواردی مانند پشتیبانی از اپلیکیشن معروف SHAREit و Whatsapp با تماس صوتی خواهد بود که البته در کنار این موارد ویژگی های زیاد دیگری هم وجود دارد. از جمله برخی از این ویژگی های جدید می توان به حالت صرفه جویی داده به نام Ultra Data Saving mode، پیام رسانی بهبود یافته و قابلیت مخفی کردن پیام های شخصی و یادداشت ها اشاره کرد. دیگر موارد جدید در بروزرسانی تایزن ۲/۴ نیز شامل قابلیت ضبط صدای کاربر بر روی آهنگ های مورد علاقه وی  است. علاوه بر این موارد آپدیت یاد شده شامل کنترل های بیشتر و بهتری برای اپلیکیشن پخش ویدیو شده و نیز می توان آلبوم تصویری ویدیویی ایجاد نمود.

برای کسانی که این بروزرسانی را به هر دلیلی به صورت خودکار دریافت نکنند، سامسونگ پیش از این فریم ور بتا نسخه ۲/۴ سیستم عامل تایزن را برای گوشی Z1 منتشر کرده. در هر صورت این بروزرسانی احتمالا نسخه نهایی خواهد بود.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *