چگونه فیلم ها را به کارتون تبدیل کنیم؟

چگونه فیلم ها را به کارتون تبدیل کنیم؟
  • 1395/1/25
  • زهرا معبودی
  • 0

بسیاری از افراد مخصوصا خانم ها، تمایلی ندارند تصاویر واضح خود را در شبکه های اجتماعی مخصوصا برای بخش پروفایل تنظیم کنند از این رو به دنبال افکت هایی هستند که بتوانند از طریق آن تا حد ممکن تصویر خود را غیر طبیعی کنند. افکت های زیادی وجود دارد که می توانند از طریق آن یک تصویر را ویرایش کنند اما افکت تبدیل عکس به کارتون، سریعترین و قوی ترین افکتی است که تصاویر را از حالت طبیعی خارج می کند از این رو چنین سرویس هایی مورد پسند کاربران قرار می گیرد.

در این باره اپلیکیشن های زیادی تا کنون رونمایی شده است اما Cartoon Photo اپلیکیشنی اندرویدی است که محبوبیت خاصی دارد چرا که تا کنون ۱ میلیون بار دانلود شده است. مراجع مرتبط اعلام داشته اند اگر یک اپلیکیشن بین ۱ تا ۵ میلیون بار دانلود شود نشان از محبوبیت و عملکرد خوب آن دارد که Cartoon Photo از این قائده مستثنی نیست. شما می توانید هم تصاویر قدیمی خود را از این طریق به تصویر کارتونی تبدیل کنید و هم اینکه به طور اتوماتیک با گرفتن عکس در همان لحظه تصویر خود را به طور کارتونی ثبت کنید.

۶bb94fc2-9ffa-4dd2-a91f-f8197aa73194

 برای استفاده از Cartoon Photo می توانید از دو دوبین عقب و سلفی گیر خود استفاده کنید. نسخه های قابل دسترس Cartoon Photo به صورت رایگان و pro می باشد که البته نسخه رایگان آن تقریبا کامل است و به ندرت پیش می آید که کسی بخواهد این اپلیکیشن را به طور پولی خریداری کند.

از دیگر امکانات اپلیکیشن Cartoon Photo این است که می توانید از فرصت افکت گذاری روی ویدیو نیز در آن بهره مند شوید.

 این اپلیکیشن یک اپلیکیشن اندرویدی ساده است که برای سرگرمی ساخته شده و نباید از آن انتظار کار حرفه ای داشت. هر چند علاوه بر این افکت، افکت های مختلف دیگری در آن تعبیه شده است اما برای سرگرمی و استفاده ی شخصی کار خود را به خوبی انجام می دهد. حجم Cartoon Photo حدود شش مگابایت است که باید برای استفاده از آن حتما اندروید ۴ به بالا روی سیستم تان در حال اجرا باشد. برای استفاده از افکت های ویدیویی باید اندروید ۴٫۳ به بالا داشته باشید. برای دانلود Cartoon Photo از طریق لینک های زیر اقدام نمایید

دانلود Cartoon Photo از پلی استور

دانلود Cartoon Photo از مایکت

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *