وقتی هوآوی در مقابل رقبای داخلی کم می آورد

وقتی هوآوی در مقابل رقبای داخلی کم می آورد
  • 1395/5/23
  • زهرا معبودی
  • 0

درست زمانی که سال ها از فعالیت غول های گوشی های هوشمند نظیر اپل و سامسونگ و سونی می گذشت، هوآوی وارد این عرصه شد و توانست به طور عجیبی به عنوان سومین تولید کننده قدر گوشی هوشمند تبدیل شود. در سال ۲۰۱۵ بود که این گوشی ۱۰۸ میلیون دستگاه به فروش رساند و توانست موفقیتش را جشن بگیرد. علت موفقیت این شرکت بیشتر مرهون فروش سه مدل از تلفن های هوشمندش نظیر نکسوس ۶ پی، میت ۸ و هواوی پی ۸، بوده است.

 با توجه به اینکه برخی کمپانی های قدر محصولات خود را به تازگی ابتدا در چین منتشر می کنند، هوآوی احساس خطر کرده است. چین که از نظر بازار گوشی هوشمند حرف اول را در دنیا می زند، این روزها به عنوان تهدیدی برای این شرکت وطنی به شمار می رود. سلیقه چینی ها بیشتر به سمت گوشی های ارزانتری مانند اوپو و vivo در حال تغییر است و هوآوی برای تثبیت خود نیاز به تلاش دو چندان دارد.

 از طرفی مشاهده شده که قدرتمندترین گوشی هوآوی این روزها از استقبال کمی برخوردار است و رونمایی از محصولات جدید سامسونگ و اپل در ماه های آتی نیز می تواند بر فروش این محصول تاثیر بگذارد.

huawei

 در پیش بینی هایی که این شرکت انجام داده توقع خود را از فروش ۱۴۰ میلیون دستگاه به ۱۲۰ میلیون دستگاه کاهش داده و تلاش دارد همین مقدار را هم عملی کند.

با این حال هوآوی تصمیم دارد با برنامه ریزی هوشمند تبلیغاتی، و با تحت نظر گرفتن رقبا، بتواند استراتژی هایی در پیش بگیرد که بتواند جلوی پیشرفت اهداف اوپو و ویوو را بگیرد. این دو شرکت تصمیم دارند به طور همزمان حدود ۱۵۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش برسانند که این رقم بالایی برای شکست هوآوی می تواند به شمار آید.

 اگر شما بخواهید بین این سه گوشی یعنی اوپو، هوآوی و ویوو یکی را انتخاب کنید به راستی طرفدار کدام برند هستید؟

برای اینکه نظر دیگران را بدانید و ارزیابی خوبی داشته باشید می توانید این مطلب را روی شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. مطمئنا نتیجه جالب و چالش برانگیزی رقم خواهد خورد.

 منبع: androidheadlines

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *