سامسونگ به زودی از تبلت ویندوزی Galaxy TabPro S2 رونمایی می کند

سامسونگ به زودی از تبلت ویندوزی Galaxy TabPro S2 رونمایی می کند
  • 1395/6/9
  • زهرا معبودی
  • 0

شرکت سامسونگ برای رقابت با مایکروسافت در زمینه ی دستگاه هایی با سیستم عامل ویندوز گام برداشته و به همین منظور در اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی از تبلتی به نام Galaxy TabPro S رو نمایی کرد. این دستگاه پرقدرت سامسونگی برای رقابت با محصول پرطرفدار مایکروسافت یعنی سرفس پرو عرضه شده است.

سامسونگ در این تصمیم خود عجولانه عمل نکرده و بسیار جدی و با برنامه ریزی بلند مدت عملکرده است.   همین منظور قصد دارد سری دوم این تبلت را با نام Galaxy TabPro S2 وارد بازار بکند.

۰۸b-samsung-galaxy-tab-pro-s-600x400

تبلت Galaxy TabPro S2 دارای پردازنده ی سری Core M اینتل و نمایشگر سوپر امولد ۱۲ اینچی و رزولوشن ۱۴۴۰×۲۱۶۰ می باشد که از این جهت مشابه به نسل قبلی محصولات دیجتالی این شرکت می باشد.

بر اساس اخبار منتشر شده از سوی SamMobile این تبلت دارای نسخه های مختلفی می باشد، که برای شناسایی بهتر این سری می توانید موارد زیر را به خاطر بسپارید.

  • SM-W728
  • SM-W727
  •  SM-W723
  • SM-W720

هر یک از نسخه های این تبلت دارای ویژگی های هستند که موجب تفاوت آنها با یکدیگر می شود. این تفاوت ها قطعا بخاطر اختلاف سلیقه کاربران است که هر کدام بنا به دلایلی قرار است از این سیستم ها استفاده کنند.

۰۸b-samsung-galaxy-tab-pro-s-600x400

برای مثال برخی از آنها از شبکه LTE  پشتیبانی می کنند و برخی دیگر  صرفا به wifi مجهز می باشند. گویا آی تی دریافته است که به احتمال زیاد سیستم عاملی که بر روی این تبلت ها قرار خواهد گرفت آخرین نسخه حرفه ای از ویندوز ۱۰ می باشد که از لحاظ نرم افزاری بسیار حائز اهمیت می باشد.

همچنین هنوز اطلاعات دقیقی از ویژگی های این محصول از جانب شرکت سامسونگ منتشر نشده است، اما ظاهرا بزودی شاهد اخبار دقیقی در مورد این سری محصولات خواهیم بود.

با توجه به اینکه نمایشگاه ifa2016 نزدیک است احتمال می رود که ساموسنگ بخواهد با این محصولات در این فضا، حرفی برای گفتن داشته باشد. به هر حال باید منتظر و نظاره گر این رویداد باشیم. نظر شما در مورد این محصول رقابتی سامسونگ چیست؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *