دیجی‌کالا مگ، رسانه‌ی آنلاین فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، یک‌ساله شد

دیجی‌کالا مگ، رسانه‌ی آنلاین فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، یک‌ساله شد
  • 1395/6/10
  • زهرا معبودی
  • 0

امروز دهم شهریور ماه ۹۵، تولد یک‌سالگی دیجی‌کالا مگ، رسانه‌ی آنلاین فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا است. دیجی‌کالا مگ در حوزه‌‌های علم و فناوری با تمرکز بر فناوری‌های دیجیتال اطلاع‌رسانی می‌کند.

یک سال پیش در تاریخ ۱۰ فروردین ۹۴، دیجی‌کالا که در حال حاضر بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور و منطقه‌ی خاورمیانه به‌شمار می‌رود و رتبه‌ی چهارم سایت‌های پربازدید در ایران را به خودش اختصاص داده، مجله‌ی اینترنتی خودش را راه‌اندازی کرد. هدف از فعالیت آنلاین مجله‌ی اینترنتی دیجی‌کالا مگ، اطلاع‌رسانی به کاربران در زمینه‌ها‌ی علم،‌ فناوری و سرگرمی دیجیتال است.

birthday_main

دیجی‌کالا مگ، یکی از وب‌سایت‌های زیر مجموعه‌ی سایت دیجی‌کالا است و می‌توان از آدرس mag.digikala.com به آن دسترسی پیدا کرد. این رسانه‌ی آنلاین که در سه گروه «فناوری دیجیتال»، «سرگرمی دیجیتال» و «دانش و فناوری» فعالیت می‌کند، طی یک سال گذشته ۱۰ هزار عنوان مطلب منتشر کرده است و به بازدید بیش از ۶۰ هزار کاربر یکتا در روز رسیده. در یک سال گذشته بیشتر از ۵ میلیون کاربر از دیجی‌کالا مگ بازدید و بیش از ۶۶۰ هزار ساعت وقت صرف مطالعه‌ی مطالب آن شده است. شبکه‌های اجتماعی دیجی‌کالا مگ هم مثل اینستاگرام و تلگرام، ده‌ها هزار نفر دنبال‌کننده دارند.

دیجی‌کالا مگ راه‌های استفاده‌ی بهینه و مفید از فناوری‌های دیجیتال را به مردم می‌آموزد و به آن‌ها کمک می‌کند که با استفاده از این امکانات، بهره‌وری کار و آرامش زندگی خود را بیش‌تر کنند. دیجی‌کالا مگ مردم را در زندگی پرهیایوی تحت سیطره‌ی تکنولوژی راهنمایی می‌کند و به آن‌ها یاد می‌دهد که چگونه زندگی خود را با پیشرفت دائم علم و فناوری به شکلی تنظیم کنند که سبک‌زندگی سالمی داشته باشند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *