تبلت امنیتی سامسونگ و بلک بری به زودی پیش فروش می شود

تبلت امنیتی سامسونگ و بلک بری به زودی پیش فروش می شود
  • 1395/6/13
  • زهرا معبودی
  • 0

سامسونگ و بلک بری که این روزها کم کار شده قصد دارند یک گام فراتر از فعالیت های خود برداشته و در پروژه ای مشترک با موضوع تبلت های ضد جاسوسی، فعالیت جدیدی داشته باشند. در واقع این پروژه برای مقامات آلمانی قرار است استارت بخورد. مقامات آلمانی با استفاده از این ابزار قصد دارند به طور محرمانه به نقل و انتقال اطلاعات بپردازند. البته شروع پروژه به نام آلمانی ها قرار است کلید بخورد اما در آینده ای نه چندان دور، تمام دولت ها و سازمان ها برای جلوگیری از افشای سر به این سیستم که احتمال زیاد اندرویدی است رغبت نشان خواهند داد.

SecuTablet

 البته گلگسی تب اس ۲ سامسونگ که با راهکارهای امنیتی KNOX که مختص سامسونگ است عجین است اما به نظر می رسد که دانش بلک بری در این باره را نباید دست کم گرفت و اینجاست که سیستم امنیتی KNOX سامسونگ با با تدابیر بلک بری بتواند به تولید یک محصول فوق العاده جدید بینجامد که کارایی آن بیش از KNOX باشد. گویا آی تی طی تحقیقات خود به این دست یافته که قرار است نام این تبلت SecuTablet باشد. شاید نام دیگری برای این سیستم به نام گلکسی SecuTablet نیز مورد بررسی قرار گیرد.

SecuTablet

 در سیستم جدید مشترک بلک بری و سامسونگ قابلیتی به نام کارت امنیتی وجود خواهد داشت که اطلاعات را به صورت رمزنگاری شده بین سیستم ها انتقال خواهد داد. به احتمال زیاد این دو شرکت پروژه تبلت امنیتی خود را تا پایان سال ۲۰۱۶ با قیمت ۲۳۸۰ دلار پیش فروش کنند. البته جالب این است که قرار است این سیستم ابتدا مورد آزمایش مقامات آلمانی قرار گیرد و در ادامه در اختیار سایر نهاد ها قرار گیرد.

SecuTablet

نظر شما در مورد نیاز روز دنیای تکنولوژی به تبلت امنیتی چیست؟ آیا واقعا با وجود ابزارهای امنیتی حریم خصوصی و امنیت دستگاه ها با یک دستگاه مستقل حفظ خواهد شد؟ نظرات خود را با GooyaIT.com در میان بگذارید.

منبع:

androidauthority

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *