جک ۳٫۵ میلیمتری از اپل حذف شد

جک  ۳٫۵ میلیمتری از اپل حذف شد
  • 1395/6/18
  • زهرا معبودی
  • 0

همانطور که می دانید نسل جدید آیفون های کمپانی اپل شب گذشته در رویدادی معرفی شد(پوشش زنده خیری گویا آی تی) گوشی های آیفون جدید که ویژگی ها و قابلیت های منحصر بفردی را دارا هستند. از جمله بارز ترین ویژگی هایی که در آیفون های نسل جدید مشاهده می شود جذف جک صوتی ۳٫۵ میلیمتری است. تغییری که تیم کوک آن را همراه با شهامت و جسارت خواند. این تغییر بزرگ باعث شده است تا کمپانی اپل در کنار هدفون های جدید این کمپانی از یک نسخه هدفون بلوتوثی با نام AirPods بهره برداری ماید. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا بررسی دقیق تری بر حذف این جک صوتی داشته باشیم.

apple-iphone-watch-20160907-5170 (1)

هدفون های آیفون دیگر از جک ۳٫۵ میلیمتری خداحافظی کرده اند از این رو هدفون های جدید مجهز به درگاه Lightning  می باشند. از این رو کمپانی اپل در بسته بندی مخصوص با آیفون های امسال به طور رایگان یک عدد دانگل به منظور تبدیل پورت هدفون های قدیمی به جدید قرار داده است.

apple-iphone-watch-20160907-5185

همچنین کمپانی اپل شب گذشته از محصولی رو نمایی نمود که به لطف حذف جک ۳٫۵ میلیمتری تولید شده است. این محصول جدید که AirPods  نام دارد یک هدفون بلوتوثی می باشد که به کمک پایه خود (شارژر) قادر به نگه داری باتری تا ۲۵ ساعت می باشد.

هدفون بی سیم اپل هوشمند است و این هوشمندی را مدیون سنسورهای خود است.می تواند زمان قرار گیری در گوش را تشخیص دهد.

apple-iphone-watch-20160907-5693

AirPods از ۵ ساعت عمر باتری برخوردار بوده و جعبه آن هم به گونه ای طراحی شده تا یک باتری در آن جای گیرد. هدفون های بی سیم اپل در انتهای اکتبر با قیمت ۱۵۹ دلار عرضه می شوند.

برای آگاهی از اطلاعات تکمیلی درباره این گوشی ها به مطلب «ماحصل رویداد رونمایی محصولات اپل و معرفی ویژه آیفون ۷» مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *