آیا تصاویر منتشر شده جدید متعلق به پرچمدار گوگل است؟

آیا تصاویر منتشر شده جدید متعلق به پرچمدار گوگل است؟
  • 1395/6/22
  • زهرا معبودی
  • 0

روز گذشته شاهد انتشار تصاویری از رندر گوشی هوشمند Nexus Sailfish بودیم و امروز تصاویری دیگر در فضای مجازی منتشر شده است که به نظر می رسد متعلق به رندر برادر بزرگتر آن «Pixel XL» باشد. محصولی که آن را با نام مستعار «Nexus Marlin» نیز می شناسیم. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا مشخصات ظاهری و سخت افزاری پرچمدار جدید گوگل را به شما معرفی نماییم.

new-renders-of-the-pixel-xl

همانطور که حتما پیش از این در اخبار وب سایت https://www.gooyait.com خوانده اید گوشی های امسال گوگل قرار است با همکاری کمپانی اچ تی سی و با نام دیگری به جز نکسوس روانه بازار شوند (به نظر می رسد نام پیشنهادی پیکسل باشد). کمپانی گوگل اعلام نموده که این ۲ گوشی جدید قرار است در تارخ چهارم اکتبر سال جاری میلادی برابر ۱۳ مهرماه به بازار عرضه شوند. گوشی هایی که تجربه اندرویدی خالص را به کاربران خود ارائه می دهد.

new-renders-of-the-pixel-xl

انتظار می رود که جدیدترین پرچمدار گوگل از نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ و چیپ مجتمع اسنپدراگون ۸۲۰ و البته پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۳۰ بهره ببرد.

new-renders-of-the-pixel-xl

برخی شنیده ها حاکی از آن است که گوگل برای پرچمدار تازه خود ۴ گیگابایت رم و یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی جهت دوربین اصلی در نظر گرفته باشد. ضمن این که به مانند بسیاری از پرچمداران امسال، این محصول نیز از سنسور اثر انگشت در زیر لنز دوربین اصلی بهره خواهد برد. ضمن این که احتمال حضور دوربین دوگانه در این گوشی نیز به هیچ وجه بعید نخواهد بود.

new-renders-of-the-pixel-xl

هنوز نمی توان با اطمینان گفت که این رندر ها متعلق به پرچمدار گوگل هست یا نه  تنها دلیل این ادعا لوگوی حرف «G» در پایین بدنه پشتی گوشی است که، باعث می شود این محصول را متعلق به گوگل بدانیم. قطعا این گوشی های جدی با اندروید نوقا روانه بازار خواهند شد.

new-renders-of-the-pixel-xl

نظرات و دیدگاه های خود را با گویا آی تی  در میان بگذارید.

منبع:

phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *