رویترز:Note 7دیگر در تلوزیون کره تبلیغ نمی شود

رویترز:Note 7دیگر در تلوزیون کره تبلیغ نمی شود
  • 1395/6/23
  • زهرا معبودی
  • 0

از ابتدای شهریور ماه و پس از انفجار حدود ۷۰ دستگاه از فبلت های جدید کمپانی سامسونگ حواشی بسیاری پیرامون این اتفاق در جریان است که بسیاری از آنها را از طریق وب سایت    به اطلاعتان رسانده ایم. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا اخبار جدید این فبلت دردسرساز را با شما درمیان بگذاریم.

پس از انفجار حدود ۷۰ دستگاه از فبلت های نوت۷ این کمپانی برای جلوگیری از فروش بیشتر محصولات خود و در راستای طرح جمع آوری و تعویض فبلت های نوت ۷، اقدام به قطع تبلیغات تلوزیونی گلکسی نوت ۷ در کشور خود نموده است.

در این میان خبرگزاری «رویترز» در گزارشی تازه خبر می دهد که سامسونگ تبلیغات تلویزیونی گلکسی نوت ۷ را در وطن خود متوقف کرده است چرا که اکنون قادر به فروش موبایل های تازه نیست و تولیدات جدید را باید جایگزین نمونه هایی که پیشتر به فروش رسانده نماید.

این کمپانی در راستای این خبر اعلام نمود که به دلیل تعویض نوت ۷ های فروخته شده فعلا قادر به فروش نسخه های جدید ‏نیست از این رو تبلیغات تلوزیونی خود را موقتا قطع نموده تا پس از معاینات فنی و بررسی های ایمنی و ارسال فبلت های ‏اصلاح شده به مشتریان خود بتواند روند فروش را از سر گیرد.‏

در این بین سامسونگ پیشتر قراردادهایی بسته تا آگهی مربوط به این تلفن هوشمند در شبکه های تلویزیونی پخش شود. این آگهی ها طبق برنامه پیش خواهند رفت چرا که هزینه آنها پرداخت شده اما در هفته جاری، تبلیغات موبایل مذکور در خود کره جنوبی متوقف خواهد شد.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این تصمیم کمپانی سامسونگ با گویا آی تی درمیان بگذارید.

منبع:

Reuters

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *