تکذیب خبر انفجار نوت هفت در دست کودک فلان

تکذیب خبر انفجار نوت هفت در دست کودک فلان
  • 1395/6/24
  • زهرا معبودی
  • 0

چندی پیش خبری در ارتباط با انفجار یک گلکسی نوت ۷ در دستان کودک ۶ ساله در وب سایت https://www.gooyait.com اعلام شده بود، اما در اخبار جدید به نظر می رسد فبلت منفجر شده یک نوت ۷ نبوده است برای آگاهی از اطلاعات دقیق تر با گویا آی تی همراه باشید.

در هفته های اخیر خبر انفجار نوت ۷ یکی از جنجالی ترین خبر ها در دنیای تکنولوژی بوده است. همانطور که حتما در جریان ماجرا هستید تا کنون در حدود ۷۰ دستگاه از فبلت های جدید سامسونگ منفجر شده اند و آخرین گزارش دریافتی از انفجار ها مربوط به آتش گرفت نوت۷ در دستان یک کودک ۶ ساله بود. اکنون پس از انجام تحقیقات میدانی به نظر می رسد فبلت منفجر شده نوع دیگری از فبلت های سامسونگ به نام Galaxy Core Prime بوده است.

samsung-galaxy-note-7-recall-fire-explosion

این گزارش جدید که توسط NBC New York منتشر شده است ابعاد جدید از انفجار گوشی های سامسونگ را نمایان می کند و از آنجا که چندی پیش نیز اخباری مبنی بر آتش گرفتن یک دستگاه  گلکسی اس ۷ اج منتشر شده بود حالا این گونه به نظر می رسد این انفجارها تنها مختص به فبلت های نوت ۷ نیست و این نقص در برخی از مدل های سامسونگ موجود است.

با این گزارشات باید دید که آیا مردم نسبت به امنیت و دوام باتری های این کمپانی چه عکس العملی نشان خواهند داد و همچنین باید منتظر ماند تا مشخص شود  انفجار باتری دستگاه های مختلف سامسونگ چه پیامدی برای کمپانی به همراه خواهد داشت و آیا کره ای ها پس از تعویض واحدهای نوت ۷ می توانند بالاخره نفسی راحت بکشند یا خیر.

نظرات و دیدگاه های خود را با گویا آی تی در میان گذاشته و این خبر را با دوستان خود به اشتراگ بگذارید.

منبع:

Android Headlines

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *