انفجار جدید نوت ۷ یک کشته بر جای گذاشت

انفجار جدید نوت ۷ یک کشته بر جای گذاشت
  • 1395/6/25
  • زهرا معبودی
  • 1

به تازگی خبر انفجار یک دستگاه گلکسی نوت ۷ دیگر از ایالت فلوریدای آمریکا به گوش می رسد. به گفته ی شاهدان عینی ماجرا به نظر می رسد این نوت ۷ منفجر شده در یک ماشین در حال شارژ بوده است. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا اطلاعات دقیق تری از این حادثه در اختیارتان قرار دهیم.

گزارش های جدید حاکی از این است که اتومبیلی دریکی از اتوبان های ایالت فلوریدای آمریکا در حال حرکت منفجر شده است. شاهدان عینی ادعا می نمایند که درون این خودرو یک گلکسی نوت ۷ در حال شارژ بوده است.

note-7-other-fire

هرچند این مسئله هنوز از طرف مقامات فلوریدا و مسئولان کمپانی سامسونگ به طور رسمی تایید نشده است اما یکی از اشخاص حاضر در محل توانسته از این حادثه فیلمبرداری نماید.

«شارون کین» (Sharon Kane)، پرستاری است که در محل حادثه حضور داشته و به منظور کمک خودروی خود را متوقف نموده است. به ادعای کین و بر اساس شنیده های وی در محل حادثه به نظر می رسد  راننده ۵۵ ساله اتومبیل، یعنی «کلیفورد ساموئلز» (Cliford Samuels) مشغول شارژ گلکسی نوت ۷ خود بوده است و سپس موبایلش با صدای مهیبی منفجر می شود.

حالا می توان به راحتی دریافت که چرا کمپانی های هواپیمایی و مقامات ایالات متحده نسبت به استفاده از فبلت پرچمدار سامسونگ در هواپیما و حین پرواز هشدار داده اند. در واقع بد نیست بدانید که استفاده و حتی روشن نگه داشتن نوت ۷ در برخی از هواپیماهای ایالات متحده و نیز استرالیا ممنوع اعلام شده است.

samsung-galaxy-note-7-recall-fire-explosion

هرچند کمپانی سامسونگ بارها به طور رسمی اعلام نموده که کاربران باید به سرعت فبلت های نوت ۷ خود را خاموش نمایند و به این کمپانی تحویل دهند. در عوض این کمپانی کره ای در مدتی کوتاه، واحد سالم گلکسی نوت ۷ را به شما تحویل داده یا تمام پولتان را باز خواهد گرداند اما باز هم بسیاری از مالکان این فبلت ها نسبت به تحویل نوت ۷ های خود سهل انگاری می نمایند و این قبیل حوادث را به وجود می آورند.

نظرات و دیدگاه های خود را با گویا آی تی در میان بگذارید.

منبع:

Phone Arena

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. به نظرم حرفه ای نیست که یک عنوان کذب رو برای خبرتون انتخاب کنید!، در حالی که در منبع هیچ کجا حرفی از کشته شدن زده نشده و به نظر میرسه کسی هم داخل خودرود نبوده!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *