حضور گسترده کمپانی زیمنس در نمایشگاه InnoTrans 2016 برلین

حضور گسترده کمپانی زیمنس در نمایشگاه InnoTrans 2016 برلین
  • 1395/7/12
  • زهرا معبودی
  • 0

نمایشگاه InnoTrans 2016 از تاریخ ۳۰ شهریور تا ۲ مهر ماه ۹۵ در برلین آلمان برگزار شد. این نمایشگاه به صورت دو سالانه در پایتخت آلمان برگزار می شود و به معرفی محصولات و تکنولوژی های نوآورانه و جدید در صنعت حمل و نقل، با تمرکز بر حمل و نقل ریلی می پردازد.

در نمایشگاه امسال، کمپانی زیمنس محصولات و ایده های جدید خود را به نمایش گذاشت. شعار امسال این کمپانی «بازاندیشی جابجایی» بود و نوآوری های دیجیتالی صنعت حمل و نقل به طور گسترده مورد توجه قرار گرفته بود.

siemens

آمارهای رسمی حکایت از آن دارند که تا سال ۲۰۵۰ در حدود ۷۰ درصد جمعیت جهان در شهرهای ساکن خواهند بود. در نتیجه این آمار ها زیر ساخت های شهری نیازمند تحولات و توسعه ی روز افزون هستند. این زیر ساخت ها باید به گونه ای تبیین شوند که حمل و نقل مردم به نحوی سریع، آسان و ارزان صورت پذیرد.

کمپانی زیمنس با شرکت در نمایشگاه اینوترنس ۲۰۱۶ با رونمایی از محصولات جدید خود نشان داد که قادر است آینده ای روشن را برای حمل و نقل شهری در دهه های آینده رقم بزند. محصولات جدید زیمنس عموما بر نوآوری‌های دیجیتالی تمرکز دارند و هدف این شرکت ایجاد تحول گسترده در صنعت حمل و نقل، از طریق دیجیتالی و هوشمند نمودن زیرساخت‌ها است زیرا در جهان رو به تغییر ما، این نوآوری‌ها کاملا ضروری به نظر می‌رسند.

در اینفوگرافیک زیر می‌توانید عمده‌ترین روندهایی که چهره‌ی جهان را طی چند دهه‌ی آینده تغییر می‌دهند، ببینید.

siemens

این کمپانی قصد دارد حمل و نقل ریلی خود را در سه حوزه هوشمند سازی نماید که شامل موارد زیر خواهد بود:

  • نظارت و تشخیص معایب
  • کنترل و هدایت خودکار
  • آسایش مسافر به کمک برنامه‌های IT

به نظر شما سازو کار کمپانی زیمنس تا چه میزان می تواند تکنولوژی های مورد نیاز برای جوامع پیشرفته و رو به رشد را فراهم نماید؟

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این مطلب با دیگر کاربران گویا آی تی در میان بگذارید و با اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی خود دیگران را نیز از اخبار داغ دنیای تکنولوژی آگاه نمایید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *