چگونه خطای Address Is Not Registered With iCloud را در HomeKit برطرف کنیم؟

چگونه خطای Address Is Not Registered With iCloud را در HomeKit برطرف کنیم؟
  • 1395/8/5
  • زهرا معبودی
  • 0

اگرچه اپل پیشرفت‌های مهمی در فریم‌ورک مختص به خانه‌های هوشمند خود به نام HomeKit داشته است، اما هنوز چند مشکل معدود وجود دارد. با ما همراه باشید تا در ادامه‌ی مطلب نگاهی به رفع خطای Address is not registered with iCloud بیاندازیم و سیستم شما را دوباره سرپا کنیم.

رفع مشکل Address Is Not Registered With iCloud

مشکل این خطا چیست؟

خطاها همیشه آزاردهنده‌اند. آن‌ها مبهم‌اند و نمی‌توانید بفهمید که چه چیزی باعث به وجود آمدنشان می‌شود، بنابراین باید در گوگل جستجو کنید تا جوابی برای آن پیدا نمایید. خطاهای خاص حتی از خطاهای معمولی هم اعصاب‌خوردکن‌ترند، چون به شکل واضح می‌گویند که این خطا چرا رخ داده، ولی دلیل آن‌ها هیچ معنایی ندارد.

این خطا زمانی رخ می‌دهد که می‌خواهید شخصی را برای به اشتراک گذاری سیستم خانه‌ی هوشمند HomeKit خود دعوت کنید. این خطا دعوت شما را به استدلال این که مخاطبان‌تان یک آدرس iCloud ثبت شده ندارند رد می‌کند، در حالی که شما مطمئنید که آن‌ها از آدرس iCloud استفاده می‌کنند. همان طور که در تصویر بالا پیداست خطایی با محتوای این چنینی دریافت می‌کنید: Invitation Failed: Could not invite “username@icloud.com” because the email address is not registered with iCloud

نگران نباشید، مشکل از شما نیست. این قضیه به اپلیکیشن Home مربوط می‌شود که در یک چرخه‌ی باطل قرار می‌گیرد و همه‌ی آدرس‌های iCloud را صرف نظر این که معتبر هستند یا نه رد می‌کند.

اگرچه این مشکل قطعاً در ویرایش‌های بعدی iOS حل خواهد شد، اما فعلاً یک راه حل موقتی برای رفع آن وجود دارد که در ادامه‌ی مطلب آن را به شما خواهیم گفت.

چگونه این خطا را برطرف کنیم؟

اگر جدیداً شروع به استفاده از سیستم HomeKit کرده‌اید، احتمالاً با مواجه شدن با مشکلات این سیستم و در نهایت نیاز به ریست کردن کل HomeKit، وسوسه شده باشید تا بیخیال استفاده از آن شوید. اما نگران نباشید! ما هم مثل شما از ریست کردن سیستم آن هم فقط برای رفع یک خطای کوچک (اما آزاردهنده) متنفریم، پس از زوایای مختلف به آن نگاه کردیم تا راهی برای برطرف سازی آن پیدا کنیم.

به جای ریست کردن کل سیستم می‌توانید با حذف کردن لیست مهمان‌ها، فقط همین خطای بی‌معنی را از بین ببرید. برای انجام این کار اپلیکیشن Home را باز کرده و با انتخاب آیکن فلش موجود در گوشه‌ی بالای سمت چپ صفحه به منوی تنظیمات دسترسی پیدا کنید.

HomeKit

در بخش People که تقریباً در وسط صفحه قرار دارد، یک به یک همه‌ی مهمان‌های عضو خانواده‌ی HomeKit خود را انتخاب کنید.

کار کردن با HomeKit

از داخل صفحه‌ی هر شخص، به سمت پایین رفته و گزینه‌ی Remove Person را انتخاب کنید. این کار را برای همه‌ی اعضای مهمان موجود از جمله آن‌هایی که هنوز نسبت به دعوت شما پاسخی نداده‌اند، انجام دهید.

HomeKit و مشکلات آن

پس از این که همه‌ی اعضای مهمان HomeKit خود را حذف کردید، دوباره می‌توانید برای آن‌ها دعوت‌نامه بفرستید. با این کار دقیقاً همان کاربران iCloud این بار بدون مشکل از مرحله‌ی دعوت عبور خواهند کرد.

بدین طریق متوجه شدید که با استفاده از اپلیکیشن Home توانستیم مشکل جدید  HomeKit را به راحتی حل کنیم. نظر شما در مورد این آموزش چیست؟ برای رهایی از این خطا، شما با چه ترفند هایی مشکل  HomeKit خود را حل کرده اید؟ در صورتی که تجربه ای دارید آن را با ما در میان بگذارید و این مقاله را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

منبع: howtogeek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *