حالت های جدید حمله در به روز رسانی جدید فیفا ۱۷

حالت های  جدید حمله در به روز رسانی جدید فیفا ۱۷
  • 1395/8/5
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

طرفداران فیفا باید خیلی خوشحال باشند، چون شرکت EA حدود دو هفته پیش آپدیت فوق العاده ای برای بازی های موبایلی خود به بازار عرضه کرده که در گوشی های اندروید، آی او اس و ویندوز ۱۰ قابل نصب می باشد.

گویا آی تی – این آپدیت جدید ابتدا روی سیستم عامل های اندروید و آی او اس تعریف شد، اما کاربرانی که با سیستم عامل ویندوز کار می کنند نیز می تواند تا اواخر همین هفته از ویژگی های جدید این آپدیت لذت ببرند.
اولین و مهم ترین تغییر جدیدی که در این آپدیت اعمال شده، دقت و سرعت بیشتر در حرکت بازیکنان، هدفگیری پرتاب پاس و کنترل شوت ها است. این ترفند ها اززمانی که بازی های فیفا به بازار عرضه شده در آنها وجود داشته است، اما ارتقای آنها طرفداران بازی های شبیه سازی ورزش ها را امیدوار کرده که بتوانند آن حس واقعی که همیشه به دنبالش بوده اند را تجربه کنند.
به “حالت های حمله” نیز مواردی اضافه شده است؛ از جمله تاکتیک های حفظ تعادل و ضربات آزاد با عمق و گستره بیشتر. شرکت EA اعلام کرده در این آپدیت، سطوح دشواری حالتهای حمله، فصل ها و بازی های مهارتی را ارتقا داده است.
از لحاظ گرافیکی، توسعه دهندگان این بازی گفته اند برخی جلوه های بصری پیشرفته را به مناطق و نقشه های بازی مهارتی، اسلات های نقشه ها، حالت حمله و رویدادهای زنده اضافه کرده اند. تنظیمات جدیدی هم در دوربین ها اعمال شده تا نمای گسترده تری از زمین بازی را به نمایش در آورند.
از دیگر تغییراتی که رسما اعلام شده می توان به اصلاح آمار در موارد مربوط به بازیکنان و ارائه یک جریان آموزشی اشاره کرد. و آخرین مورد اینکه به زبانهای مورد پشتیبانی این بازی زبان ژاپنی ، کره ای ، چینی سنتی و چینی ساده شده نیز اضافه شده است.
اگر تاکنون نسخه موبایلی فیفا ۱۷ شرکت EA را امتحان نکرده اید، اکنون زمان خوبی است که آن را امتحان کنید. نصب این بازی برای شما هزینه ای ندارد، مگر آنکه بخواهید بابت موارد درون برنامه ای هزینه ای پرداخت کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *