رونمایی هوآوی از باتری قدرتمند Mate 9 در یک تیزر تبلیغاتی

رونمایی هوآوی از باتری قدرتمند Mate 9 در یک تیزر تبلیغاتی
  • 1395/8/9
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

به لطف یک آگهی تبلیغاتی تلویزیونی ( یا تیزر ویدئویی) اکنون می دانیم که شرکت هواوی قصد دارد برای فبلت جدید خود یعنی Huawei Mate 9 یک باتری ویژه با عمر طولانی تهیه کند.

گویا آی تی – در ابتدای این ویدئو، آیکون مربوط به باتری گوشی های هوشمند با یک نوار قرمز نشان داده می شود، که نماد جهانی برای نمایش مرگ باتری است، و این سوال از مخاطبان پرسیده می شود که “آیا شما از این وضعیت نفرت دارید؟”
نظرات کاربران گوشی های هوشمند در این زمینه جمع آوری شد. یکی از افرادی که از وضعیت باتری گوشی اش بسیار ناراحت است می گوید “می دانید وقتی باتری شما از ۴۰% به ۲۱% می پرد و ناگهان گوشی خاموش می شود انسان چه حال بدی پیدا می کند؟”. یکی از خانم ها گفت وقتی شارژ باتری تلفن همراهش تمام می شود ، خودش هم می میرد. شخص دیگری گفت شارژ مجدد آن بیش از حد طول می کشد.
در دو سال گذشته، دیده ایم که تولید کنندگان گوشی های هوشنمد سیستم های شارژ سریع را به تولیدات خود اضافه می کنند. این سیستم ها درصد زیادی از ظرفیت باتری را به سرعت پر می کنند. با ایجاد قابلیت های جدید می توان عمر باتری را با خاموش کردن صفحه پس زمینه روی برخی اپلیکیشن های خاص گسترش داد. اما با انفجارهایی که در گوشی های گلکسی نت ۷ سامسونگ رخ می دهد و احتمالا به باتری آن مربوط است، برخی از مالکان گوشی های هوشمند در مورد شرکت هایی که تلاش می کنند حداکثر عمر ممکن را با فشار به باتری افزایش بدهند، نگران هستند.
با کلیک روی لینکی که در بالای صفحه قرار دارد می توانید این ویدئو را ببینید. به ما بگویید در مورد اینکه هواوی آستین های خود را برای افزایش عمر باتری مدل Mate 9 بالا زده چه فکر می کنید؟ انتظار می رود این گوشی در سوم نوامبر رونمایی شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *